d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > I Tror Det Er Løgn
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 30 2012 04:03pm
Quote (Stonemeisteren @ 30 Jun 2012 09:46)
Aldrig set dig herinde før..
Aldrig hørt om dig herinde før..
Random guy is random

og btw


/CAREFACE

http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2012/03/IySPC.gif


men stadig er det dig som er rand minister
Member
Posts: 1,209
Joined: Apr 13 2009
Gold: 2.00
Jul 4 2012 11:24am
Quote (Stonemeisteren @ Jun 30 2012 09:46am)
Aldrig set dig herinde før..
Aldrig hørt om dig herinde før..
Random guy is random

og btw


/CAREFACE

http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2012/03/IySPC.gif


Han må fandme være ked af det når sådan en sej gut som dig aldrig har set ham herinde før.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll