d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kæft Jeg Elsker At Være 18!!!
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,623
Joined: Mar 19 2005
Gold: 14,222.50
Jun 29 2012 04:28pm
Er lige blevet udlært og ansat i firmaet... 175 kr i timen nu fuck su :-)
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 29 2012 04:47pm
Quote (waw @ 29 Jun 2012 23:09)
haha der sku ikke noget fedt ved at blive 18+, alt bliver dyrer :lol:
bare vent og se


Roger that -.-
Alle de udgifter man har.
IMO så var det mere indbringende at være flaskedrenge i 15års alderen xD
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 29 2012 04:59pm
Quote (ZwiX @ Jun 29 2012 10:47pm)
Roger that -.-
Alle de udgifter man har.
IMO så var det mere indbringende at være flaskedrenge i 15års alderen xD


true . da jeg var 15 havde jeg 5k til mig selv i måneden . + min mor betalte tøj og benzin.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 29 2012 05:23pm
Quote (Bjerre @ 30 Jun 2012 00:59)
true . da jeg var 15 havde jeg 5k til mig selv i måneden . + min mor betalte tøj og benzin.


benzin til knallerten?
Member
Posts: 37,587
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 29 2012 05:45pm
Jeg har fanme ingen udgifter? :lol:





endnu :unsure:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 29 2012 05:47pm
Quote (Headshot @ Jun 30 2012 01:45am)
Jeg har fanme ingen udgifter? :lol:





endnu :unsure:


De skal nok komme :) vent og se
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 29 2012 05:47pm
Quote (Headshot @ 30 Jun 2012 01:45)
Jeg har fanme ingen udgifter? :lol:





endnu :unsure:


jeg har lager af udgifter :(
Member
Posts: 37,587
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 29 2012 06:05pm
Quote (TheAngel @ Jun 29 2012 11:47pm)
De skal nok komme :) vent og se


Quote (IAcid @ Jun 29 2012 11:47pm)
jeg har lager af udgifter :(


hvad f*nden har i af udgifter? :lol:
benzin og bil vel kun? medmindre i er flyttet hjemmefra? :-)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 29 2012 06:12pm
Quote (Headshot @ 30 Jun 2012 01:05)
hvad f*nden har i af udgifter? :lol:
benzin og bil vel kun? medmindre i er flyttet hjemmefra? :-)


som alle der er 18 burde være

så har vi

Husleje
el
vand
varme
forsikring
internet
licens
evt benzin
mad
tøj
ting til hus behov, altså tolilet papir med mere..
tandlæge
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 30 2012 08:39am
Quote (Slave @ Jun 29 2012 07:42pm)
som alle der er 18 burde være

så har vi

Husleje - tjek
el - tjek
vand - tjek
varme - lol, det er sommer
forsikring - kig dig for over du går over vejen
internet - tjek
licens - lololololol, svindel og humbug
evt benzin - lolololol, jeg er så glad for mik cykel
mad - tjek, mama er der altid
tøj - 3 sæt er mere end nok
ting til hus behov, altså tolilet papir med mere.. - tjek
tandlæge - børst tænder og gå til doktormanden når det gør ondt


Jeg har lige sparet dig for en masse penge..
Go Back To Dansk Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll