d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kan Man Få Internet Til Udlandet?? > ??
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 29 2012 07:04am
Quote (JelleDK @ 29 Jun 2012 14:55)
Hvad kan du få 3gb brugt på, på en uge ?
Hvis du kun er på facebook, hotmail og youtube ?


Du har på intet tidspunkt nævnt hvad du brugte din internet data til.

Jeg downloader, derfor opbruger jeg hurtigere data. Nej, jeg ville nok ikke forbruge 3 GB på en uge, hvis det kun var de 3 følgende ting. Så vil der nok gå en månedstid. Derfor skrev jeg også: "Det hele afhænger af ens behov.."

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 29 2012 07:07am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 29 2012 07:29am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 29 Jun 2012 15:04)
Du har på intet tidspunkt nævnt hvad du brugte din internet data til.

Jeg downloader, derfor opbruger jeg hurtigere data. Nej, jeg ville nok ikke forbruge 3 GB på en uge, hvis det kun var de 3 følgende ting. Så vil der nok gå en månedstid. Derfor skrev jeg også: "Det hele afhænger af ens behov.."


Men gutten sagde jo, at han kun ville bruge den til de overstående ting...
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 29 2012 08:23am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 29 2012 02:04pm)
Du har på intet tidspunkt nævnt hvad du brugte din internet data til.

Jeg downloader, derfor opbruger jeg hurtigere data. Nej, jeg ville nok ikke forbruge 3 GB på en uge, hvis det kun var de 3 følgende ting. Så vil der nok gå en månedstid. Derfor skrev jeg også: "Det hele afhænger af ens behov.."


Nej, jeg har ikke skrevet det.. Men det gjorde ham som lavede topic..
Så 7 GB data vil være mere end rigeligt..
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 29 2012 08:28am
Lidt trist du ikke kan klare dig uden internet på en ferie :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 29 2012 09:48am
Quote (Grandebedte @ 29 Jun 2012 15:29)
Men gutten sagde jo, at han kun ville bruge den til de overstående ting...


Dermed er det stadigvæk ikke til at sige,hvor meget data man bruger. Data afviger en del, alt afhængig af hvilken enhed det er, og hvilken kvalitet man henter fx. YouTube videoer i.
Jeg kan sagtens forbruge en 1 GB på en times tid, ved HQ YouTube forbrug, så det ikke til at sige.

Når han skriver: "Jeg har 1gb data på min mobil, og bruger ikke engang halvdelen på en måned.. Så de 7gb vil være nok.." Er det ikke til at forudse hvilket forbrug han har, og hvad han bruger det på når han ikke tilføjer det.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 29 2012 09:50am
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll