d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Var Max Ikke Død?
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 27 2012 11:10am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 27 2012 06:27pm)
Hvor har du informationen fra? :)


Fra Kaner ham selv.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 27 2012 11:18am
Quote (TheAngel @ 27 Jun 2012 19:10)
Fra Kaner ham selv.


Gav du ham en røvfuld? :D
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 27 2012 11:19am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 27 2012 07:18pm)
Gav du ham en røvfuld? :D


Svært at gøre fra den anden ende af dk :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 27 2012 11:21am
Quote (TheAngel @ 27 Jun 2012 19:19)
Svært at gøre fra den anden ende af dk :)


Ja, han boede vist i det indre KBH :) Jamen så kan jeg gøre det på vegne af jer som han skyldte penge til :P
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 27 2012 11:22am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 27 2012 06:21pm)
Ja, han boede vist i detindre KBH:)Jamen så kan jeg gøre detpå vegne af jer som han skyldte penge til:P


Kender du ham da :D?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 27 2012 11:24am
Quote (bettelap @ 27 Jun 2012 19:22)
Kender du ham da :D?


Narh, men jeg sad og gamblede på fodbold, også kom vi i snak. Det var der jeg blev "introduceret" til det danske forum :)

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 27 2012 11:25am
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 27 2012 11:35am
det vil sige ny acc nu :)?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 27 2012 11:36am
Quote (bettelap @ 27 Jun 2012 19:35)
det vil sige ny acc nu :)?


Hvad mener du? :) Jeg er kun kommet til forummet her et par måneder siden :)
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 27 2012 11:41am
Quote (SIT_nTakeNotes @ <span>Jun<span id="dtx-highlighting-item" dtx-highlight-backgroundcolor="lime"> 2</span>7<span id="dtx-highlighting-item" dtx-highlight-backgroundcolor="lime"> 2</span>01<span id="dtx-highlighting-item" dtx-highlight-backgroundcolor="lime">2 </span>06:36pm</span>)
Quote (bettelap @27 Jun201219:35)

Hvad mener du? :) Jeg er kun kommet til forummet her et par måneder siden :)


Glem det så.. :)
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jun 27 2012 11:55am
nej? han bruger SIT_nTakeNotes fortiden, fordi han skylder folk massere af fg, når han er på Kaner ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll