☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Var Max Ikke Død?
Prev
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 632
Replies: 24
Track Topic
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#11
Jun 27 2012 11:10am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 27 2012 06:27pm)
Hvor har du informationen fra?
Fra Kaner ham selv.
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#12
Jun 27 2012 11:18am
Quote (TheAngel @ 27 Jun 2012 19:10)
Fra Kaner ham selv.
Gav du ham en røvfuld?
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#13
Jun 27 2012 11:19am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 27 2012 07:18pm)
Gav du ham en røvfuld?
Svært at gøre fra den anden ende af dk
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#14
Jun 27 2012 11:21am
Quote (TheAngel @ 27 Jun 2012 19:19)
Svært at gøre fra den anden ende af dk
Ja, han boede vist i det indre KBH
Jamen så kan jeg gøre det på vegne af jer som han skyldte penge til
bettelap
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#15
Jun 27 2012 11:22am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 27 2012 06:21pm)
Ja, han boede vist i detindre KBH:)Jamen så kan jeg gøre detpå vegne af jer som han skyldte penge til:P
Kender du ham da :D?
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#16
Jun 27 2012 11:24am
Quote (bettelap @ 27 Jun 2012 19:22)
Kender du ham da :D?
Narh, men jeg sad og gamblede på fodbold, også kom vi i snak. Det var der jeg blev "introduceret" til det danske forum
This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 27 2012 11:25am
bettelap
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#17
Jun 27 2012 11:35am
det vil sige ny acc nu :)?
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#18
Jun 27 2012 11:36am
Quote (bettelap @ 27 Jun 2012 19:35)
det vil sige ny acc nu :)?
Hvad mener du?
Jeg er kun kommet til forummet her et par måneder siden
bettelap
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#19
Jun 27 2012 11:41am
Quote (SIT_nTakeNotes @ <span>Jun<span id="dtx-highlighting-item" dtx-highlight-backgroundcolor="lime"> 2</span>7<span id="dtx-highlighting-item" dtx-highlight-backgroundcolor="lime"> 2</span>01<span id="dtx-highlighting-item" dtx-highlight-backgroundcolor="lime">2 </span>06:36pm</span>)
Quote (bettelap @27 Jun201219:35)
Hvad mener du?
Jeg er kun kommet til forummet her et par måneder siden
Glem det så..
Hore_to_the_t
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold
:
24,718.50
Warn: 10%
#20
Jun 27 2012 11:55am
nej? han bruger SIT_nTakeNotes fortiden, fordi han skylder folk massere af fg, når han er på Kaner
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact