Quote (Molle_fkk @ 26 Jun 2012 16:47)
Så blev jeg sgu endelig færdig på STX

Godt nok kun med 4 i dansk, men det gør mig nu ikke noget, er bare glad for at være færdig.
Andre der bliver/er blevet færdige i år?
Stort tillykke, jeg blev også selv færdig med STX igår kl. 10.30 med et 7-tal i biologi.
Det er jeg selv meget tilfreds med, da det var mit hadesfag.
Skal selv til studentermiddag om en time.