d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Student 2012
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 26 2012 10:24am
Tillykke med den rigtige farve, og nyd den kommende tid.. du kommer til at mindes den ;-)
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 26 2012 10:26am
tillykke med det :)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 26 2012 10:42am
Fik også 'kun' 4 i dansk. Det er et røvfag B)

Tillykke med det. :hail:
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 26 2012 10:49am
Quote (Sunshines @ Jun 26 2012 06:42pm)
Fik også 'kun' 4 i dansk. Det er et røvfag  B)

Tillykke med det.  :hail:


Damn right it is B)

Tak til jer alle, orker ikke lige at quote hver eneste post :P
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 26 2012 11:04am
Hop så af jsp Mollemus. Du skal ud og drikke og fejre!
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 26 2012 11:12am
Tillykke med det Molle :) !
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 26 2012 03:52pm
Quote (Grandebedte @ Jun 26 2012 07:04pm)
Hop så af jsp Mollemus. Du skal ud og drikke og fejre!


Sprang dødsdruk over i dag så min familie også kunne få lov til at sige tillykke :P

Quote (ZwiX @ Jun 26 2012 07:12pm)
Tillykke med det Molle :) !


Tak ^_^
Member
Posts: 13,901
Joined: Oct 3 2006
Gold: 640.00
Jun 26 2012 06:02pm
Tillykke - jeg fik også huen på i dag, dog den blå af slagsen ;-)

Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jun 27 2012 05:46am
Tillykke :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jun 27 2012 08:01am
Quote (Molle_fkk @ 26 Jun 2012 16:47)
Så blev jeg sgu endelig færdig på STX :D
Godt nok kun med 4 i dansk, men det gør mig nu ikke noget, er bare glad for at være færdig.

Andre der bliver/er blevet færdige i år?


Stort tillykke, jeg blev også selv færdig med STX igår kl. 10.30 med et 7-tal i biologi.
Det er jeg selv meget tilfreds med, da det var mit hadesfag.

Skal selv til studentermiddag om en time. ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll