d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Eksamner Og Alt Muligt Sjovt Og Godt > Topic Says All
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 25 2012 11:59am
Quote (exiter_dk @ 25 Jun 2012 18:25)
Fået timian kartofler stegt i andefedt fra dagen før, en dejlig rosa engelsk bøf og sovs!


Quote (Utb @ 25 Jun 2012 18:34)
Spist hele dagen og lagt på sofaen :O


ahah guys ^^^

Quote (Umskiptar @ 25 Jun 2012 17:56)
Fik 10 i engelsk mundtlig. Er dog irriteret, fordi at jeg havde forberedt grammatik-analysen på engelsk (mest logisk, ikke?), men censor insisterer på at gøre det på dansk... Fejl på fejl gennem grammatik-analysen...


Ja okay lidt trist :(
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 25 2012 12:08pm
Jeg fik 12 i dansk i dag !
Jeg går dog kun i 10. - bliver snart 21, så jeg er langt bagud, I know :D
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 25 2012 12:34pm
Quote (LazyDazy @ 25 Jun 2012 19:08)
Jeg fik 12 i dansk i dag !
Jeg går dog kun i 10. - bliver snart 21, så jeg er langt bagud, I know :D


Sådan kan det gå ^^ Men fedt at du alligevel tager det, respekt til det 8-)
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 25 2012 01:00pm
Lige været ude og købe min SGS3 i dag.. SÅÅEEHHH
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 25 2012 01:01pm
Quote (Headshot @ 25 Jun 2012 20:00)
Lige været ude og købe min SGS3 i dag.. SÅÅEEHHH


Gratz, er den så levet op til dine forventninger? :)
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jun 25 2012 01:45pm
Quote (PoD_Clan @ 25 Jun 2012 17:58)
Fik kun 4 i dansk men trak også et emne som jeg dårligt nok havde været til (Graphic Novels)

:(


er faktisk positivt overrasket.. tænk at du overhovedet dukkede op :O
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Jun 25 2012 05:26pm
Quote (Umskiptar @ Jun 25 2012 05:56pm)
Fik 10 i engelsk mundtlig. Er dog irriteret, fordi at jeg havde forberedt grammatik-analysen på engelsk (mest logisk, ikke?), men censor insisterer på at gøre det på dansk... Fejl på fejl gennem grammatik-analysen...


ifølge lovgivningen skal grammatik gennemgås på dansk..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 25 2012 06:12pm
Oh, jeg har haft ferie i flere dage nu. B)
Quote (Hore_to_the_t @ 25 Jun 2012 21:45)
er faktisk positivt overrasket.. tænk at du overhovedet dukkede op  :O


Hvad er dine egne præstationer i uddannelseshierarkiet?
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 25 2012 06:34pm
0,2 i dansk 4 i skriftlig
men 12 i engelsk :P
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 25 2012 07:13pm
Quote (Done @ Jun 25 2012 07:01pm)
Gratz, er den så levet op til dine forventninger? :)


Well, der er nogle ting som jeg synes godt kunne virke bedre...
Men nu er det jo også første dag jeg har den, så måske jeg lærer den bedre at kende med tiden ;-)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll