Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 24 2012 09:42pm)
Ja, jeg ville nok også have snuppet den i blå

Ja, det ender det højst sandsynligt også med

Quote (MrLennon @ Jun 24 2012 09:42pm)
Jeg har S2 selv, og jeg syntes ikke at S3 er særlig pæn, og så er det kun 0,2 Ghz end S2, og så er det ikke engang en snapdragon som i S2'eren..
Og det er vel smag og behag, nu har jeg selv haft S2 som sagt, og både min mor og hendes mand har en S2, og de vil begge gerne have en S3, som jeg også vil, men det er så kun mig der har råd til det! lålålåålå
anyway, jeg har gået og ventet på endelig at få penge til S3'eren, og nu hvor jeg endelig har råd, så køber jeg den fanme også, om så det er en dårlig investering eller ej.. men tvivler jeg nu på, eftersom alt hvad jeg har hørt om den..
men man ved jo aldrig, det ville ikke være første gang jeg var blevet skuffet over en telefon hvis det var
