d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Samsung Galaxy S3 I Morgen <3
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 24 2012 03:36pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 24 2012 09:35pm)
Uddyb :)


Jamen selve skærmen, når den er låst så ser du en slags vandpyt eller hvad de har prøvet at få det til at ligne, og når du så trykker på den, kommer der vandringe og lyden af VASKE ÆGTE VANDBOBLER!
e: nvm, det var ikke en vandpyt, men alt det andet var rigtigt :P

This post was edited by Headshot on Jun 24 2012 03:38pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 03:38pm
Quote (Headshot @ 24 Jun 2012 23:36)
Jamen selve skærmen, når den er låst så ser du en slags vandpyt eller hvad de har prøvet at få det til at ligne, og når du så trykker på den, kommer der vandringe og lyden af VASKE ÆGTE VANDBOBLER!


Designet er jo ikke inspireret af naturen. At dens launcher er det, har intet at gøre med telefonens design :)
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 24 2012 03:39pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 24 2012 09:38pm)
Designet er jo ikke inspireret af naturen. At dens launcher er det, har intet at gøre med telefonens design :)


Ja, kan du have ret i, jeg er også ligeglad ;)
Forresten, hvilken farve synes folk jeg skal vælge den i?

e: jeg hælder mest til lilla/blå

Marble White:


Pebble Blue:


This post was edited by Headshot on Jun 24 2012 03:40pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 03:42pm
Quote (Headshot @ 24 Jun 2012 23:39)
Ja, kan du have ret i, jeg er også ligeglad ;)
Forresten, hvilken farve synes folk jeg skal vælge den i?

e: jeg hælder mest til lilla/blå

Marble White:
http://www.samsung.com/global/galaxys3/images/gallery/img_gallery_white2.png

Pebble Blue:
http://www.samsung.com/global/galaxys3/images/gallery/img_gallery_blue2.png


Ja, jeg ville nok også have snuppet den i blå :)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 24 2012 03:42pm
Jeg har S2 selv, og jeg syntes ikke at S3 er særlig pæn, og så er det kun 0,2 Ghz end S2, og så er det ikke engang en snapdragon som i S2'eren..
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 03:44pm
Quote (MrLennon @ 24 Jun 2012 23:42)
Jeg har S2 selv, og jeg syntes ikke at S3 er særlig pæn, og så er det kun 0,2 Ghz end S2, og så er det ikke engang en snapdragon som i S2'eren..


Den er jo ikke blot 0.2 Ghz hurtigere. Den har dobbelt så mange kerner..

Men må sige, at at mange mener at gå fra SGS2 til 3 er en dårlig investering.
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 24 2012 03:49pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 24 2012 09:42pm)
Ja, jeg ville nok også have snuppet den i blå :)


Ja, det ender det højst sandsynligt også med ;)

Quote (MrLennon @ Jun 24 2012 09:42pm)
Jeg har S2 selv, og jeg syntes ikke at S3 er særlig pæn, og så er det kun 0,2 Ghz end S2, og så er det ikke engang en snapdragon som i S2'eren..


Og det er vel smag og behag, nu har jeg selv haft S2 som sagt, og både min mor og hendes mand har en S2, og de vil begge gerne have en S3, som jeg også vil, men det er så kun mig der har råd til det! lålålåålå
anyway, jeg har gået og ventet på endelig at få penge til S3'eren, og nu hvor jeg endelig har råd, så køber jeg den fanme også, om så det er en dårlig investering eller ej.. men tvivler jeg nu på, eftersom alt hvad jeg har hørt om den..
men man ved jo aldrig, det ville ikke være første gang jeg var blevet skuffet over en telefon hvis det var ;)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 24 2012 03:50pm
Quote (Headshot @ 24 Jun 2012 23:49)
Ja, det ender det højst sandsynligt også med ;)



Og det er vel smag og behag, nu har jeg selv haft S2 som sagt, og både min mor og hendes mand har en S2, og de vil begge gerne have en S3, som jeg også vil, men det er så kun mig der har råd til det! lålålåålå
anyway, jeg har gået og ventet på endelig at få penge til S3'eren, og nu hvor jeg endelig har råd, så køber jeg den fanme også, om så det er en dårlig investering eller ej.. men tvivler jeg nu på, eftersom alt hvad jeg har hørt om den..
men man ved jo aldrig, det ville ikke være første gang jeg var blevet skuffet over en telefon hvis det var ;)


Forbedringen er minimal. Hvad er du utilfreds ved din SGS2 da?

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 24 2012 03:50pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 24 2012 03:51pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 24 Jun 2012 23:44)
Den er jo ikke blot 0.2 Ghz hurtigere. Den har dobbelt så mange kerner..

Men må sige, at at mange mener at gå fra SGS2 til 3 er en dårlig investering.


Ja, det her må jeg melde mig enig i. Kan ikke se, hvordan du kan have et behov for at opgradere fra S2, hvis ikke det er noget metroseksuelt fanboyism vi er ude i.

Men den lyder helt sikkert lækker.
Member
Posts: 37,588
Joined: Dec 21 2008
Gold: 0.69
Jun 24 2012 03:54pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 24 2012 09:50pm)
Forbedringen er minimal. Hvad er du utilfreds ved din SGS2 da?


Quote (Grandebedte @ Jun 24 2012 09:51pm)
Ja, det her må jeg melde mig enig i. Kan ikke se, hvordan du kan have et behov for at opgradere fra S2, hvis ikke det er noget metroseksuelt fanboyism vi er ude i.

Men den lyder helt sikkert lækker.


Det er nok bare det at jeg ikke vil nøjes.. Så hellere undvære en telefon!
Min far har også sagt at han godt vil købe en iphone til mig, om så det var en 3'er, en 4g'er eller en 4s'er han havde set, det ved jeg ikke, men uanset hvad, så ville jeg ikke have den, selvom den var gratis for mig :-)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll