d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Hjælp Char Og Navn > Hjælp Til Char Og Navn
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 24 2012 02:11pm
Hvilken Char Har Bestemt Pala Men Hvilken
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 24 2012 03:29pm
Det er tit man bliver mest tilfreds ved at vælge den mand og det navn man synes bedst om. Hvis du er i tvivl kan du lave dem i hero editor på single player først. Hvad andre mener er delvist uinteressant i den sammenhæng.

Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Jun 24 2012 05:07pm
helt seriøst er vi så små i hovederne i danmark at vi nu ikke engang kan forstå så små simple ord at
det ligefrem skal skæres ud i små stykke nu for all dem som har skrevet at de ikke forstår det fordi deres
iq ikke er bedre en vandmanden villy

Jeg har lavet en Pala
Jeg søger et Navn nogen Ider... ?
Hvilken Type skal det være.. ?

var det så svært ?
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jun 24 2012 05:13pm
Quote (DeaThDeaLeRs @ Jun 25 2012 12:07am)
helt seriøst er vi så små i hovederne i danmark at vi nu ikke engang kan forstå så små simple ord at
det ligefrem skal skæres ud i små stykke nu for all dem som har skrevet at de ikke forstår det fordi deres
iq ikke er bedre en vandmanden villy

Jeg har lavet en Pala
Jeg søger et Navn nogen Ider... ?
Hvilken Type skal det være.. ?

var det så svært ?


Hvis du allerede har lavet din pala, kan du ikke nå at lave navnet om? :unsure:
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 05:23pm
Quote (DeaThDeaLeRs @ 25 Jun 2012 01:07)
helt seriøst er vi så små i hovederne i danmark at vi nu ikke engang kan forstå så små simple ord at
det ligefrem skal skæres ud i små stykke nu for all dem som har skrevet at de ikke forstår det fordi deres
iq ikke er bedre en vandmanden villy

Jeg har lavet en Pala
Jeg søger et Navn nogen Ider... ?
Hvilken Type skal det være.. ?

var det så svært ?


Jeg mistede helt pusten at læse det uden komma.
V/T og alle navne der ligner noget seriøst er taget.
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Jun 24 2012 05:25pm
Quote (berens @ Jun 25 2012 12:13am)
Hvis du allerede har lavet din pala, kan du ikke nå at lave navnet om?  :unsure:


der er lvl 1 så jo

Quote (ZwiX @ Jun 25 2012 12:23am)
Jeg mistede helt pusten at læse det uden komma.
V/T og alle navne der ligner noget seriøst er taget.


kunne være der var nogen her inde som lige havde et navn som de vil af som jeg måske ville kunne li
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 24 2012 05:28pm
Quote (DeaThDeaLeRs @ Jun 24 2012 06:37pm)
helt seriøst er vi så små i hovederne i danmark at vi nu ikke engang kan forstå så små simple ord at
det ligefrem skal skæres ud i små stykke nu for all dem som har skrevet at de ikke forstår det fordi deres
iq ikke er bedre en vandmanden villy

Jeg har lavet en Pala
Jeg søger et Navn nogen Ider... ?
Hvilken Type skal det være.. ?

var det så svært ?

Danmark med stort, små stykker med r, alle med e, iq er den amerikanske betegnelse for Intelligence quotient, det hedder på dansk Intelligenskvotient eller IK, Husk komma når du skriver lange beskeder.

Og som overstående skriver, find selv på hvad den skal hedde og lav den char du mest føler for, Hammerdin går man aldrig galt i byen med (nok mest fordi at byerne i diablo ikke er så svære at finde rundt i)


This post was edited by MrLennon on Jun 24 2012 05:29pm
Member
Posts: 14,447
Joined: Sep 16 2007
Gold: 7.00
Jun 24 2012 05:34pm
Quote (MrLennon @ Jun 25 2012 12:28am)
Danmark med stort, små stykker med r, alle med e, iq er den amerikanske betegnelse for Intelligence quotient, det hedder på dansk Intelligenskvotient eller IK, Husk komma når du skriver lange beskeder.

Og som overstående skriver, find selv på hvad den skal hedde og lav den char du mest føler for, Hammerdin går man aldrig galt i byen med (nok mest fordi at byerne i diablo ikke er så svære at finde rundt i)


tak men skal ikke bruge komma nogen steder i mit liv da jeg ikke er forfatte og det bare vil spilde 1-2sek af din tid hvergang du læse til et komma --.

This post was edited by DeaThDeaLeRs on Jun 24 2012 05:35pm
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 24 2012 05:49pm
Hvilken Char Har Bestemt Pala Men Hvilken

håber min vote hjælper dig
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 24 2012 05:52pm
Quote (Slave @ Jun 25 2012 01:49am)
Hvilken Char Har Bestemt Pala MenHvilken

håber min vote hjælper dig


Jeg tror sgu den her vinder B)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll