Quote (MrLennon @ Jun 25 2012 12:28am)
Danmark med stort, små stykker med r, alle med e, iq er den amerikanske betegnelse for Intelligence quotient, det hedder på dansk Intelligenskvotient eller IK, Husk komma når du skriver lange beskeder.
Og som overstående skriver, find selv på hvad den skal hedde og lav den char du mest føler for, Hammerdin går man aldrig galt i byen med (nok mest fordi at byerne i diablo ikke er så svære at finde rundt i)
tak men skal ikke bruge komma nogen steder i mit liv da jeg ikke er forfatte og det bare vil spilde 1-2sek af din tid hvergang du læse til et komma --.
This post was edited by DeaThDeaLeRs on Jun 24 2012 05:35pm