d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hey ! Vi Ses Om Et Par Uger > ( Munk )
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 24 2012 04:27pm
Hvorfor ikke være demon hunter istedetfor :) ?


god tur :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 24 2012 04:28pm
Quote (A_D @ 25 Jun 2012 00:27)
Hvorfor ikke være demon hunter istedetfor :) ?


god tur :D


HEHE
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 25 2012 12:39pm
Quote (eLmasten @ 24 Jun 2012 19:19)
Hey alle sammen !

Imorgen aften vil jeg drage afsted mod mit Thailandske Temple.

Skal nemlig være Munk i de næste par uger.
Så jeg kommer ikke til at være på hverken pc / telefon eller noget som helst.

vi ses om nogen uger! hehe.


Fedt bro :) Du må havde en fed tur. :) Helt sikkert en oplevelse for livet! :P
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 25 2012 12:49pm
Vil jeg sygt gerne prøve selv! Hav en Zen tur

This post was edited by exiter_dk on Jun 25 2012 12:49pm
Member
Posts: 12,700
Joined: May 8 2006
Gold: 3,620.00
Jul 4 2012 12:53am
Hvor er det fedt. Jeg er sikker på du får en fantatisk oplevelse ;)

- Rookie
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll