Quote (eLmasten @ 24 Jun 2012 19:19)
Hey alle sammen !
Imorgen aften vil jeg drage afsted mod mit Thailandske Temple.
Skal nemlig være Munk i de næste par uger.
Så jeg kommer ikke til at være på hverken pc / telefon eller noget som helst.
vi ses om nogen uger! hehe.
Fedt bro

Du må havde en fed tur.

Helt sikkert en oplevelse for livet!
