d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hej Alle Sammen
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 10:01am
Quote (Utb @ 24 Jun 2012 17:56)
Ja tak, har jeg skam læst

No multiple accounts - only one account per person is allowed. You may not under any conditions create more than one account per person.


tag det ikke personligt, de skriver det til alle -.-

Quote (PoD_Clan @ 24 Jun 2012 17:58)
Velkommen til PM mig hvis du mangler noget hjælp :)


Dette er ikke personen du skal spørge om hjælp IMO.

This post was edited by ZwiX on Jun 24 2012 10:05am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 24 2012 10:03am
Quote (ZwiX @ Jun 24 2012 06:01pm)
tag det ikke personligt, de skriver det til alle -.-



Dette er ikke personen du skal spørger om hjælp IMO.


HAHAHAHAHAH :rofl:
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 24 2012 10:12am
Quote (ZwiX @ Jun 24 2012 06:01pm)
tag det ikke personligt, de skriver det til alle -.-



Dette er ikke personen du skal spørge om hjælp IMO.


Gjorde jeg heller ikk chef :P hvorfor kan man ikk spørge POD
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 24 2012 10:13am
Quote (Utb @ Jun 24 2012 06:12pm)
Gjorde jeg heller ikk chef :P hvorfor kan man ikk spørge POD


Hvis jeg sagde det, ville jeg blive warned og suspenderet i en uge ^^
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 24 2012 10:15am
Quote (TheAngel @ Jun 24 2012 06:13pm)
Hvis jeg sagde det, ville jeg blive warned og suspenderet i en uge ^^


højst sandsynligt mere end 1 uge :D
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 24 2012 10:17am
Quote (TheAngel @ Jun 24 2012 06:13pm)
Hvis jeg sagde det, ville jeg blive warned og suspenderet i en uge ^^


Kan du ikke bare skrive det i en besked så?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 24 2012 10:21am
Quote (Utb @ Jun 24 2012 06:17pm)
Kan du ikke bare skrive det i en besked så?


Nah, det burde du selv finde ud af :lol:
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 24 2012 10:25am
Quote (TheAngel @ Jun 24 2012 06:21pm)
Nah, det burde du selv finde ud af :lol:


jamen hvorfor kan du ikke bare fortælle mig det LOL
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 24 2012 10:27am
Quote (Utb @ 24 Jun 2012 18:12)
Gjorde jeg heller ikk chef :P hvorfor kan man ikk spørge POD


Vi har bare haft så meget drama herinde.
Vores elskede danske officielle chat blev lukket ;S

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57943726&f=47

This post was edited by ZwiX on Jun 24 2012 10:44am
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jun 24 2012 12:06pm
Quote (ZwiX @ Jun 24 2012 05:27pm)
Vi har bare haft så meget drama herinde.
Vores elskede danske officielle chat blev lukket ;S

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=57943726&f=47


Og den kommer aldrig tilbage igen :cry:

Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll