Quote (Grandebedte @ 24 Jun 2012 20:15)
Nu er det eneste, det her subforum bliver brugt til jo åbenbart at se, hvem der kan lukke mest lort ud på kortest tid. Desuden har posts ingen værdi, så hvorfor gå op i det? Det er præcis det samme, som de stjerner, titler og andet ligegyldigt pis folk går så meget op i.
Hvis folk går så meget op i det, så har det vel også en værdi af en slags?