d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mischa
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:36pm
Quote (waw @ Jun 23 2012 07:34pm)
kommer fra personen der mener at der kun vil blive spist pizza hvis pia k dør :lol:



Og dig, din j*****, ryg din bong og hold dig langt væk fra mig :lol:


du havde ikke noget fornuftigt og sige ? argumenter nu for din sag det vil jeg gerne høre... hehe ;D
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 23 2012 12:37pm
Quote (MischaDK @ 23 Jun 2012 19:36)
du havde ikke noget fornuftigt og sige ? argumenter nu for din sag det vil jeg gerne høre... hehe ;D


SIDEN HVORNÅR HAR DU NOGEN SINDE POSTET NOGET FORNUFTIGT LOOOOOOOOOOOOOOL
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:37pm
Quote (waw @ Jun 23 2012 07:37pm)
SIDEN HVORNÅR HAR DU NOGEN SINDE POSTET NOGET FORNUFTIGT LOOOOOOOOOOOOOOL


der kom stadig ikke noget ud af dig ?
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 23 2012 12:40pm
har ikk tid til det her mere lol, der fodbold nu, ha det sjovt du, æd din fandens flæskesteg nu mens pia k lever, fordi når hun dør er der jo kun pizza tilbage :rofl:
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 23 2012 12:41pm
Quote (waw @ Jun 23 2012 02:04pm)
Og dig, din j*****, ryg din bong og hold dig langt væk fra mig :lol:


Hvad er en J***** ? en Jaguar ? en Jubler ?
Hvem ved det, Ingen ved det..

Jeg ryger ikke bong, og jeg holder mig på den anden side af skærmen, vær du bare glad for det :)
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 23 2012 12:42pm
Quote (waw @ Jun 23 2012 08:37pm)
SIDEN HVORNÅR HAR DU NOGEN SINDE POSTET NOGET FORNUFTIGT LOOOOOOOOOOOOOOL


lad vær med at poste mere waw det ender med at mischa blir pige sur og pmer for at få fat i dit nummer så han kan tæve dig



hey nogen som ved hvad for et ur det her er?

og jo jeg er the game kopi
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:42pm
Quote (waw @ Jun 23 2012 07:40pm)
har ikk tid til det her mere lol, der fodbold nu, ha det sjovt du, æd din fandens flæskesteg nu mens pia k lever, fordi når hun dør er der jo kun pizza tilbage :rofl:


der blev du lige redet af fodbold hva ;D den tid du brugte på og skrive det kunne du da have brugt på og argumentere for din sag..... track lige topic og skriv det imorgen når du har sovet på det og fundet på noget og skrive tsk din klaphat... ;D hahaha
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:43pm
Quote (Historyx @ Jun 23 2012 07:42pm)
lad vær med at poste mere waw det ender med at mischa blir pige sur og pmer for at få fat i dit nummer så han kan tæve dig

http://greenobles.com/data_images/the-game/the-game-08.jpg

hey nogen som ved hvad for et ur det her er?

og jo jeg er the game kopi


:)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:43pm
Quote (MrLennon @ 23 Jun 2012 20:41)
jeg holder mig på den anden side af skærmen, vær du bare glad for det :)


Badass..

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 23 2012 12:44pm
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 12:44pm
Quote (MrLennon @ Jun 23 2012 07:41pm)
Hvad er en J***** ? en Jaguar ? en Jubler ?
Hvem ved det, Ingen ved det..

Jeg ryger ikke bong, og jeg holder mig på den anden side af skærmen, vær du bare glad for det :)


haha ja hva prøver drengen og sige :) ? sidder også stadig og gætter på hvad det kan være ;D
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll