Quote (MrLennon @ 23 Jun 2012 18:45)
Er man lidt bange for de slemme slemme røde ?
Bange og bange, det skulle da være for den politik, de fører. De helt røde, altså. Good on you, Thorning.
Quote (A_D @ 23 Jun 2012 18:47)
Pia k er dronning af danmark.. hun ska sku ikk brændes

Magen til gennemført idioti skal man fandeme godt nok lede længe efter.
e:
Quote (MischaDK @ 23 Jun 2012 19:45)
lad da pia være hun er da den eneste politiker der stadig holder af danmark som det altid har været.... uden hende dør flæskesteg osv om 30år så der kun pizza osv tilbage... men det måske sådan i vil have det ? ;P
... og den blev så lige toppet.
This post was edited by Grandebedte on Jun 23 2012 11:48am