d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Heksen Skal Brændes > Igen Igen
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 23 2012 08:43am
Quote (FasterA @ Jun 23 2012 03:40pm)
Ikke post sådan noget shit på jsp... Nu bliver den topic her med garanti lukket! :X


:(
Member
Posts: 5,352
Joined: Jun 12 2010
Gold: 959.00
Jun 23 2012 09:45am
Quote (Grandebedte @ Jun 23 2012 03:56pm)
Hvis vi nu kunne komme af med begge to, så har vi vist ramt det optimale niveau.


for min skyld kunne vi godt tilføje johanne schmidt nielsen, og Villy drengen

This post was edited by Historyx on Jun 23 2012 09:46am
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 23 2012 10:45am
Quote (Historyx @ Jun 23 2012 11:15am)
for min skyld kunne vi godt tilføje johanne schmidt nielsen, og Villy drengen


Er man lidt bange for de slemme slemme røde ?
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 23 2012 10:47am
Pia k er dronning af danmark.. hun ska sku ikk brændes ;)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 23 2012 11:09am
Jeg kan godt gå ind for Villy og Helle
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 23 2012 11:14am
Er der PLEASE ikke en der vil tage en for holdet og tage hende her med?

Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 11:45am
lad da pia være hun er da den eneste politiker der stadig holder af danmark som det altid har været.... uden hende dør flæskesteg osv om 30år så der kun pizza osv tilbage... men det måske sådan i vil have det ? ;P

This post was edited by MischaDK on Jun 23 2012 11:47am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 23 2012 11:48am
Quote (MrLennon @ 23 Jun 2012 18:45)
Er man lidt bange for de slemme slemme røde ?


Bange og bange, det skulle da være for den politik, de fører. De helt røde, altså. Good on you, Thorning.
Quote (A_D @ 23 Jun 2012 18:47)
Pia k er dronning af danmark.. hun ska sku ikk brændes ;)


Magen til gennemført idioti skal man fandeme godt nok lede længe efter.

e:

Quote (MischaDK @ 23 Jun 2012 19:45)
lad da pia være hun er da den eneste politiker der stadig holder af danmark som det altid har været.... uden hende dør flæskesteg osv om 30år så der kun pizza osv tilbage... men det måske sådan i vil have det ? ;P

... og den blev så lige toppet.

This post was edited by Grandebedte on Jun 23 2012 11:48am
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 23 2012 11:52am
Quote (A_D @ 23 Jun 2012 17:47)
Pia k er dronning af danmark.. hun ska sku ikk brændes ;)


hahahhaa :D

Quote (MischaDK @ 23 Jun 2012 18:45)
lad da pia være hun er da den eneste politiker der stadig holder af danmark som det altid har været.... uden hende dør flæskesteg osv om 30år så der kun pizza osv tilbage... men det måske sådan i vil have det ? ;P


seriøst hvor dum er du :rofl: ?

This post was edited by waw on Jun 23 2012 11:57am
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 23 2012 11:58am
tænk nu lige lidt over den engang :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll