d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Har Brug For Hjælp Til Min Computer > Sat En Ny Op Men Har Problemer Med Skærm
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 22 2012 02:17pm
Quote (Tigerss @ Jun 22 2012 10:15pm)
Gamle skærme er måske bare ikke helt skarpe :D

Har du prøvet at gå ind i skærm indstillinger? Enten via computeren, eller on-screen?


har prøvet :/ , men den er cirka kun 3-4 år gammel og har kørt fint før i tiden så den burde da godt kunne køre nu :(
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 22 2012 02:35pm
Quote (The_Sigan @ 22 Jun 2012 22:14)
dunno mate :(


gå ned i søg > dxdiag > Skærm > Navn > Post det her.
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 22 2012 02:37pm
Nvidia geforce 9600 GT :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 22 2012 02:41pm
Quote (The_Sigan @ 22 Jun 2012 22:37)
Nvidia geforce 9600 GT :)


Download den sidste driver: http://download.cnet.com/NVIDIA-GeForce-9600-GT/3000-2108%5F4-189041.html

og så lige dirextX 9c for en sikkerheds skyld: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35

orh og hvad hedder din skærm. kan være der også er noget driver til den.

This post was edited by ZwiX on Jun 22 2012 02:50pm
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 22 2012 04:38pm
Quote (ZwiX @ Jun 22 2012 10:41pm)
Download den sidste driver: http://download.cnet.com/NVIDIA-GeForce-9600-GT/3000-21084-189041.html

og så lige dirextX 9c for en sikkerheds skyld: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35

orh og hvad hedder din skærm. kan være der også er noget driver til den.


vil jeg gøre senere :) tak på forhånd da :D håber bare det virker :thumbsup:
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 22 2012 06:10pm
Quote (The_Sigan @ 23 Jun 2012 00:38)
vil jeg gøre senere :) tak på forhånd da :D håber bare det virker :thumbsup:


Vi skal nok komme i bunds til det.
Kan ikke passe et GT 9600 og skærm 3-4 år gammel ikke kan køre ordenligt.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 22 2012 07:32pm
Quote (ZwiX @ 23 Jun 2012 02:10)
Vi skal nok komme i bunds til det.
Kan ikke passe et GT 9600 og skærm 3-4 år gammel ikke kan køre ordenligt.


Jo, det kan snilt være. Hvilken skærm er det, og hvad er den højeste opløsning, du kan trække?
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll