☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Har Brug For Hjælp Til Min Computer > Sat En Ny Op Men Har Problemer Med Skærm
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 550
Replies: 16
Track Topic
AMV
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold
:
1.06
#11
Jun 22 2012 02:17pm
Quote (Tigerss @ Jun 22 2012 10:15pm)
Gamle skærme er måske bare ikke helt skarpe
Har du prøvet at gå ind i skærm indstillinger? Enten via computeren, eller on-screen?
har prøvet :/ , men den er cirka kun 3-4 år gammel og har kørt fint før i tiden så den burde da godt kunne køre nu
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,392,965.50
#12
Jun 22 2012 02:35pm
Quote (The_Sigan @ 22 Jun 2012 22:14)
dunno mate
gå ned i søg > dxdiag > Skærm > Navn > Post det her.
AMV
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold
:
1.06
#13
Jun 22 2012 02:37pm
Nvidia geforce 9600 GT
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,392,965.50
#14
Jun 22 2012 02:41pm
Quote (The_Sigan @ 22 Jun 2012 22:37)
Nvidia geforce 9600 GT
Download den sidste driver:
http://download.cnet.com/NVIDIA-GeForce-9600-GT/3000-2108%5F4-189041.html
og så lige dirextX 9c for en sikkerheds skyld:
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35
orh og hvad hedder din skærm. kan være der også er noget driver til den.
This post was edited by ZwiX on Jun 22 2012 02:50pm
AMV
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold
:
1.06
#15
Jun 22 2012 04:38pm
Quote (ZwiX @ Jun 22 2012 10:41pm)
Download den sidste driver:
http://download.cnet.com/NVIDIA-GeForce-9600-GT/3000-21084-189041.html
og så lige dirextX 9c for en sikkerheds skyld:
http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35
orh og hvad hedder din skærm.
kan
være der også er noget driver til den.
vil jeg gøre senere
tak på forhånd da
håber bare det virker
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,392,965.50
#16
Jun 22 2012 06:10pm
Quote (The_Sigan @ 23 Jun 2012 00:38)
vil jeg gøre senere
tak på forhånd da
håber bare det virker
Vi skal nok komme i bunds til det.
Kan ikke passe et GT 9600 og skærm 3-4 år gammel ikke kan køre ordenligt.
Grandebedte
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#17
Jun 22 2012 07:32pm
Quote (ZwiX @ 23 Jun 2012 02:10)
Vi skal nok komme i bunds til det.
Kan ikke passe et GT 9600 og skærm 3-4 år gammel ikke kan køre ordenligt.
Jo, det kan snilt være. Hvilken skærm er det, og hvad er den højeste opløsning, du kan trække?
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact