d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Wow
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2012 02:11pm
Quote (IAcid @ 21 Jun 2012 21:06)
rolig nu arbejder selv i supermarked og den salgs sker engang imellem
man går bare ned og forklarer hvordan og hvorledes også gir de dig dine penge igen


Hvor arbejder du henne
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 21 2012 02:41pm
Tror sagtens du kan få pengene tilbage hvis du går tilbage relativt hurtigt og forklarer hvad der er sket, og en bon ville nok hjælpe på det. Husk at kunden har altid ret :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 02:43pm
Seriøst svar: Husk at bruge med næste gang, så du undgår at blive scammed, og tag SS som bevis!
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 21 2012 02:44pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 21 2012 09:43pm)
Seriøst svar: Husk at bruge med næste gang, så du undgår at blive scammed, og tag SS som bevis!


^^
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 21 2012 02:48pm
Quote (waw @ Jun 21 2012 07:29pm)
så var jeg nede og handle, køber 2 pakker kyllingfile

idioten i kassen har scannet 3 ind så jeg har betalt for meget

hvad fuck gør man


se din bon igennem inden du går fra butikken . de fleste butikker dont give a fuck hvis du er gået ud i bilen etc.. ^^
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 21 2012 02:56pm
du kan gå ned med bonnen og sige det..

hvis de ikke tror på dig, har de jo kamera over kassen, så kan de se hvor mange du har på båndet... :)
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 21 2012 03:00pm
Quote (waw @ 21 Jun 2012 22:11)
Hvor arbejder du henne


IRMA!
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 03:03pm
Quote (IAcid @ 21 Jun 2012 23:00)
IRMA!


SLAVE!
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2012 03:21pm
Quote (Whyred @ 21 Jun 2012 21:41)
Tror sagtens du kan få pengene tilbage hvis du går tilbage relativt hurtigt og forklarer hvad der er sket, og en bon ville nok hjælpe på det. Husk at kunden har altid ret :)


du har nok ret, men blev seriøst så sur at jeg krøllet bonnen sammen og smed den ud da jeg kom hjem, sådan en nar der sad i kassen, siger noget til ham næste gang, han skal fandme ikke prøve at snyde mig

Quote (IAcid @ 21 Jun 2012 22:00)
IRMA!


nå okay
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 03:29pm
Quote (waw @ 21 Jun 2012 23:21)
du har nok ret, men blev seriøst så sur at jeg krøllet bonnen sammen og smed den ud da jeg kom hjem, sådan en nar der sad i kassen, siger noget til ham næste gang, han skal fandme ikke prøve at snyde mig



nå okay


Bare et godt råd. Jeg synes du skal smadre ham..
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll