d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 03:19pm
Quote (Grandebedte @ 21 Jun 2012 23:17)
Hvor mange timer har I spillet, og hvor mange timers underholdning skal I have haft, før det ikke længere er «spild af penge»?


En uge, ca. 12 timer dag. Fik næsten soloet Inferno. Røg af på Act 2..

Jeg skal i hvert fald kunne holde ud i at spille det et halvt år.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2012 03:32pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 21 Jun 2012 23:19)
En uge, ca. 12 timer dag. Fik næsten soloet Inferno. Røg af på Act 2..

Jeg skal i hvert fald kunne holde ud i at spille det et halvt år.


Så du har fået 80-85 timers underholdning for 300 kr.

Ja det lyder sgu som en lortedeal.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 03:35pm
Quote (Grandebedte @ 21 Jun 2012 23:32)
Så du har fået 80-85 timers underholdning for 300 kr.

Ja det lyder sgu som en lortedeal.


Hmm de 20 brugte jeg på at logge ind. De 5 brugte jeg på at dø. De 10 brugte jeg på råber ad spillet, om hvor elendigt det var. Og yderligere 5 på AH.

Jeps, ikke det værd.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2012 03:39pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 21 Jun 2012 23:35)
Hmm de 20 brugte jeg på at logge ind. De 5 brugte jeg på at dø. De 10 brugte jeg på råber ad spillet, om hvor elendigt det var. Og yderligere 5 på AH.

Jeps, ikke det værd.


Det eneste af de overstående ting, som ikke er en del af spillet, er login-problemerne.

60-65 timer så.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 03:44pm
Quote (Grandebedte @ 21 Jun 2012 23:39)
Det eneste af de overstående ting, som ikke er en del af spillet, er login-problemerne.

60-65 timer så.


Ja, men de andre faktorer udover AH, ødelagde fornøjelsen en del.

Men der er også andre faktorer i spillet om gjorder jeg opgav spillet.
Gider ikke nævne det hele igen, men har postet det en gang her. Så det er bare om at søge.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 21 2012 03:48pm
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Jun 21 2012 04:16pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 21 2012 10:44pm)
Ja, men de andre faktorer udover AH, ødelagde fornøjelsen en del.

Men der er også andre faktorer i spillet om gjorder jeg opgav spillet.
Gider ikke nævne det hele igen, men har postet det en gang her. Så det er bare om at søge.


Sounds legit, var det ikke dig der sagde du slet ikke spillede spillet?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 04:23pm
Quote (Tigerss @ 22 Jun 2012 00:16)
Sounds legit, var det ikke dig der sagde du slet ikke spillede spillet?


Jo stoppede ca. en uge efter release. Fisk de ældre tråde frem, så kan du se min char ;)

Nu gjorder jeg det for dig: Side 2 forneden : http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62448411&f=47&o=25

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 21 2012 04:26pm
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Jun 21 2012 04:34pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 21 2012 11:23pm)
Jo stoppede ca. en uge efter release. Fisk de ældre tråde frem, så kan du se min char ;)

Nu gjorder jeg det for dig: Side 2 forneden : http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62448411&f=47&o=25


nn proof. Troede bare du sagde du slet ikke havde spillet det.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 04:37pm
Quote (Tigerss @ 22 Jun 2012 00:34)
nn proof. Troede bare du sagde du slet ikke havde spillet det.


Jo, men jo længere jeg kom i det, jo mere faldt jeg fra. Desværre er det ikke noget for mig. Øv.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 22 2012 03:16am
Quote (Grandebedte @ Jun 21 2012 10:17pm)
Hvor mange timer har I spillet, og hvor mange timers underholdning skal I have haft, før det ikke længere er «spild af penge»?


Jeg har spillet godt 100 timer på min Witch doctor og 30 på min Wizzard.

Spillet var sjovt igennem Normal pga det hele var nyt... men så faldt jeg af på den.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll