Quote (Grandebedte @ 21 Jun 2012 23:39)
Det eneste af de overstående ting, som ikke er en del af spillet, er login-problemerne.
60-65 timer så.
Ja, men de andre faktorer udover AH, ødelagde fornøjelsen en del.
Men der er også andre faktorer i spillet om gjorder jeg opgav spillet.
Gider ikke nævne det hele igen, men har postet det en gang her. Så det er bare om at søge.
This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 21 2012 03:48pm