d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kopivarer
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 21 2012 01:48pm
Quote (IAcid @ Jun 21 2012 11:58am)
er det ulovligt at sælge fx falske gucci bælter i dk ?


Der ikk noget grimmere end et falsk gucci bælte :lol:

og ja det ulovligt
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 21 2012 02:08pm
Quote (A_D @ 21 Jun 2012 21:48)
Der ikk noget grimmere end et gucci bælte :lol:

og ja det ulovligt


fixede din post ;)

nu var det bare et eksempel da det ville være lette penge at hente da kina har omkring 1mio sider som tilbyder kopivarer for ingen penge og med fri fragt
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 21 2012 03:09pm
Quote (JakazaD @ Jun 21 2012 08:15pm)
Er der overhovedet folk der gider købe kopivarer?


haha tænkte det samme.

Jeg står fandme ikke indefor kopivare..
Det sku ikke så meget fordi jeg tænker på prisen, jeg tænker mere på at det meste kopi lort er lavet af små børn som har fortjent et bedre liv.
Så jeg gider ikke " give penge " til deres pimps fordi de kan tjene penge på copy products..

Sweat shop. må brænde i helvede.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 21 2012 03:10pm
Quote (eLmasten @ Jun 21 2012 11:09pm)
haha tænkte det samme.

Jeg står fandme ikke indefor kopivare..
Det sku ikke så meget fordi jeg tænker på prisen, jeg tænker mere på at det meste kopi lort er lavet af små børn som har fortjent et bedre liv.
Så jeg gider ikke " give penge " til deres pimps fordi de kan tjene penge på copy products..

Sweat shop. må brænde i helvede.


...og det tror du ikke at cirka 80% af de ting du har nu er?

This post was edited by Molle_fkk on Jun 21 2012 03:10pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 03:13pm
Quote (Molle_fkk @ 21 Jun 2012 23:10)
...og det tror du ikke at cirka 80% af de ting du har nu er?


Lige præcis. Tøjet kommer sku fra fabrikken som ligger overfor..
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 21 2012 03:25pm
Quote (eLmasten @ 21 Jun 2012 23:09)
haha tænkte det samme.

Jeg står fandme ikke indefor kopivare..
Det sku ikke så meget fordi jeg tænker på prisen, jeg tænker mere på at det meste kopi lort er lavet af små børn som har fortjent et bedre liv.
Så jeg gider ikke " give penge " til deres pimps fordi de kan tjene penge på copy products..

Sweat shop. må brænde i helvede.


alt tøj kommer fra kina taiwan og andre steder hvor de bruger børnearbejde

jeg synes det er mere latterligt at give 1500kr for en cardigan fra ralph lauren hvis man kan få en magen til bare fake for 300 kr
fatter ikke folk som gider smide 1000kr efter en polo
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 03:33pm
Quote (IAcid @ 21 Jun 2012 23:25)
alt tøj kommer fra kina taiwan og andre steder hvor de bruger børnearbejde

jeg synes det er mere latterligt at give 1500kr for en cardigan fra ralph lauren hvis man kan få en magen til bare fake for 300 kr
fatter ikke folk som gider smide 1000kr efter en polo


Grunden til jeg ikke køber fake er fordi den ægte vare holder typisk bedre :)

Også fordi jeg laver penge G B)
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 21 2012 03:47pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 21 Jun 2012 23:33)
Grunden til jeg ikke køber fake er fordi den ægte vare holder typisk bedre :)

Også fordi jeg laver penge G  B)


Hahaha :D

jeg har heller ikke selv noget fake
jeg venter altid til det kommer på tilbud også slår jeg til
har en ven som har købt 1 cardigan, 2skjorter og 1 polo E/ og en vest
pris 6500
fatter det ikke så meget andet man kunne bruge 6.5k på end noget mærketøj

This post was edited by IAcid on Jun 21 2012 03:51pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 03:51pm
dobbelt post

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 21 2012 03:59pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 03:57pm
Quote (IAcid @ 21 Jun 2012 23:47)
Hahaha :D

jeg har heller ikke selv noget fake
jeg venter altid til det kommer på tilbud også slår jeg til
har en ven som har købt 1 cardigan, 2skjorter og 1 polo
pris 6500
fatter det ikke så meget andet man kunne bruge 6.5k på end noget mærketøj


Ja det er lidt åndssvagt. Jeg bruger omkring en 5.000 om året ville jeg tro. Men kun når der er behov. Gider da ikke købe fordi jeg er kørt "træt" i det andet, så jeg køber det andet er ødelagt eller slidt.
Forstår hellere ikke folk som skifter tøj flere gange om dagen. Fx har et par bukser om dagen, et andet par om eftermiddagen, og skifter igen om aftenen. Fucking metros...

Dufte bruger jeg dog en del penge på :P Og elektronik... Og kosttilskud.. Og bøger på universitetet!
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll