d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Theangel Er Tøsefornærmet Lol
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jun 20 2012 10:39am
Quote (PoD_Clan @ 20 Jun 2012 17:36)
Hey, jeg ved ikke om du stadig har noget imod mig men jeg har prøvet så godt jeg kunne på at slappe af og føre ordentlige samtaler med folk.
Ville du have noget imod jeg joinede din guild? det er lidt kedeligt ikke at have en guild.

Derfor..


Quote (PoD_Clan @ 20 Jun 2012 17:29)
lol du er en joke



Ok :)
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 10:40am
Quote (Molle_fkk @ Jun 20 2012 05:39pm)
Og så må du jo respektere, at han ikke bryder sig om dig, og derfor ikke vil have dig i sin guild. Det kan umuligt være svært at forstå.


Jeg er lidt ligeglad med at joine hans guild men så længe jeg har behandlet ham med respekt så syntes jeg også han skulle tage at behandle mig med respekt det var sådan set alt jeg ville sige til ham.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 20 2012 10:42am
Quote (PoD_Clan @ Jun 20 2012 06:40pm)
Jeg er lidt ligeglad med at joine hans guild men så længe jeg har behandlet ham med respekt så syntes jeg også han skulle tage at behandle mig med respekt det var sådan set alt jeg ville sige til ham.


Så burde du nok have sagt noget andet end at han er tøsefornærmet og en joke.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 20 2012 10:44am
Endnu et super topic på det danske subforum.

bravo.jpg

e: hvis du fortsætter med sådan noget latterligt og uhyggeligt ligegyldigt, som at prøve på at ramme ham over internettet nu engang er, så skal du lynhurtigt tjene dine 10% igen.

This post was edited by Grandebedte on Jun 20 2012 10:45am
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 10:45am
Quote (Grandebedte @ Jun 20 2012 05:44pm)
Endnu et super topic på det danske subforum.

bravo.jpg


Ved det, Kan bare det med at lave topics
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 20 2012 11:05am
Så lad ham være pigesur.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 11:07am
:zzz:
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 20 2012 11:10am
Hvis Stefan ikke har lyst til at have dig i hans guild er det hans valg.
Du har satme heller ikke været helt smart herinde på det danske...
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 20 2012 11:16am
:bonk: jeg dreng på 12 :bonk:
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 11:16am
Nogen der ved hvor Kaner er blevet af?
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll