d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ærgeligt..
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jun 19 2012 08:25am
Quote (Fayde @ Jun 19 2012 03:15pm)
Hader bendtnar han er så arrogant. Fatter ikke at der stadig er interesse i ham, han er så overvuderet.


Det er det der gør ham nice! ;)

Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 19 2012 03:17pm)
Hvis du tog dig tid til at læse artiklen:

For at undgå flere underbukse-skandaler valgte Nicklas Bendtner under kampen mod Tyskland at spille "commando" (uden underhyler, red.)


Og du vælger virkelig at tro på den der artikel?
Så kan jeg da godt se problemet i den her samtale :huh:

Han har anket sagen og han burde meget gerne miste sin karantæne i kval kampen. Og derud over så betaler "Paddy Power" hans bøde ;)
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 19 2012 08:29am
Quote (berens @ 19 Jun 2012 16:25)
Det er det der gør ham nice! ;)



Og du vælger virkelig at tro på den der artikel?
Så kan jeg da godt se problemet i den her samtale  :huh:

Han har anket sagen og han burde meget gerne miste sin karantæne i kval kampen. Og derud over så betaler "Paddy Power" hans bøde ;)


Så må du virkelig elske balotelli! :p
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jun 19 2012 08:30am
Quote (Fayde @ Jun 19 2012 03:29pm)
Så må du virkelig elske balotelli! :p


No way. Er united fan! ;)
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 19 2012 08:36am
jeg synes dba skal forlænge hans karantæne ^_^
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 19 2012 08:41am
Quote (berens @ Jun 19 2012 03:24pm)
Det bestemmer han da selv?

Syntes det er til grin at der bliver givet en bøde på 750k kroner, bare for at viser noget af sine underbukser. Uefa er til grin  :bonk:


e) wtf, det var ikke den artikel jeg troede det var. Den der er fake and gay!


Det bestemmer han netop ikke selv ;) Han får en bøde og dermed er det jo ulovligt.
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jun 19 2012 08:42am
Quote (exiter_dk @ Jun 19 2012 03:41pm)
Det bestemmer han netop ikke selv ;) Han får en bøde og dermed er det jo ulovligt.


Det var jo sådan set reklamen han fik bøden for? ^^
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Jun 19 2012 08:48am
Quote (JelleDK @ Jun 19 2012 02:31pm)
Plus alle fans som bliver filmet, som har andet end spillertøj på, skal have bøder..


Slet ikke det samme, wtf. Jeg er enig i straffen er for overdrevet, men han blev jo også betalt meget for at gøre det, så når alt kommer til alt, er det nok fair nok. Han kender jo godt reglerne, han kunne bare lade være.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 19 2012 09:06am
Quote (Headshot @ 19 Jun 2012 16:22)
lol, artiklen er fake?


Historien er da ikke fake?
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,371.16
Jun 19 2012 09:07am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 19 2012 04:06pm)
Historien er da ikke fake?


Har du læst artiklen? ;)
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 19 2012 09:08am
Quote (berens @ 19 Jun 2012 16:30)
No way. Er united fan! ;)


Syntes balotelli er en dejlig mand, også den måde han fejrede klasse målet mod irland i går! :D

Syntes det var fint nok at man city vand mesterskabet i år, endelig nogen der fik smidt united af toppen! :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll