Quote (Fayde @ Jun 19 2012 03:15pm)
Hader bendtnar han er så arrogant. Fatter ikke at der stadig er interesse i ham, han er så overvuderet.
Det er det der gør ham nice!

Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 19 2012 03:17pm)
Hvis du tog dig tid til at læse artiklen:
For at undgå flere underbukse-skandaler valgte Nicklas Bendtner under kampen mod Tyskland at spille "commando" (uden underhyler, red.)
Og du vælger virkelig at tro på den der artikel?
Så kan jeg da godt se problemet i den her samtale
Han har anket sagen og han burde meget gerne miste sin karantæne i kval kampen. Og derud over så betaler "Paddy Power" hans bøde
