d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Til Dem Der Skrev > At Jeg Sover Til Middag
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 18 2012 07:09am
Drenge... Kunne det ikke være sjovt at behandle hinanden med lidt respekt herinde, hvad er det i får ud af alt det 'internet tough guy attitude', kom nu ned på jorden og bliv voksne for pokker da :)
Hvis man har brug for at hakke på andre på en internetside, eller tager den slags personlig for den sags skyld, så har man tydeligvis et problem der ikke skal løses her. Kald det "trolling", men der er da ikke nogle velfungerende mennesker der gider bruge tid på den slags.

Kunne det ikke være fedt hvis ikke alle vores tråde skulle lukkes herinde? Prøv nu at tage jer sammen.
Member
Posts: 5,368
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
Jun 18 2012 07:11am
Quote (MischaDK @ Jun 18 2012 01:36pm)
der er nogen der har et arbejde og passe og ikke sidder og feder den på kontanthjælp




This post was edited by Historyx on Jun 18 2012 07:12am
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 18 2012 07:16am
Quote (Whyred @ 18 Jun 2012 15:09)
Drenge... Kunne det ikke være sjovt at behandle hinanden med lidt respekt herinde, hvad er det i får ud af alt det 'internet tough guy attitude', kom nu ned på jorden og bliv voksne for pokker da :)
Hvis man har brug for at hakke på andre på en internetside, eller tager den slags personlig for den sags skyld, så har man tydeligvis et problem der ikke skal løses her. Kald det "trolling", men der er da ikke nogle velfungerende mennesker der gider bruge tid på den slags.

Kunne det ikke være fedt hvis ikke alle vores tråde skulle lukkes herinde? Prøv nu at tage jer sammen.


det er da ikke os der lukker dem

og alt det her skyldes jeg har postet 2 billeder af Danmarks flag som mischa ikke bryder sig om
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 18 2012 07:26am
Quote (IAcid @ Jun 18 2012 03:16pm)
det er da ikke os der lukker dem

og alt det her skyldes jeg har postet 2 billeder af Danmarks flag som mischa ikke bryder sig om


Frygtløs!
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 18 2012 07:51am
Quote (exiter_dk @ 18 Jun 2012 15:26)
Frygtløs!


Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 18 2012 08:02am
Quote (IAcid @ Jun 18 2012 03:51pm)
http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2011/112/5/0/courage_the_cowardly_dog_lick_by_adventuretyme-d3en1nu.gif


Lille miss! Myrna!!
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,395,895.50
Jun 18 2012 08:02am
Quote (IAcid @ 18 Jun 2012 15:16)
det er da ikke os der lukker dem

og alt det her skyldes jeg har postet 2 billeder af Danmarks flag som mischa ikke bryder sig om


Ærlig talt, synes du ikke det var lidt respektløs?
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Jun 18 2012 08:02am
problam ella vad???????? ?
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 18 2012 08:05am
Quote (ZwiX @ Jun 18 2012 04:02pm)
Ærlig talt, synes du ikke det var lidt respektløs?


Synes det er helt okay? Der er jo ytringsfrihed! (Forsøg på endnu en debat)!
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,395,895.50
Jun 18 2012 08:10am
Quote (exiter_dk @ 18 Jun 2012 16:05)
Synes det er helt okay? Der er jo ytringsfrihed! (Forsøg på endnu en debat)!


Janteloven >
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll