Drenge... Kunne det ikke være sjovt at behandle hinanden med lidt respekt herinde, hvad er det i får ud af alt det 'internet tough guy attitude', kom nu ned på jorden og bliv voksne for pokker da
Hvis man har brug for at hakke på andre på en internetside, eller tager den slags personlig for den sags skyld, så har man tydeligvis et problem der ikke skal løses her. Kald det "trolling", men der er da ikke nogle velfungerende mennesker der gider bruge tid på den slags.
Kunne det ikke være fedt hvis ikke alle vores tråde skulle lukkes herinde? Prøv nu at tage jer sammen.