d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kære Mischadk
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,368
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
Jun 17 2012 05:01pm
Quote (MischaDK @ Jun 18 2012 01:00am)
jeg er sq ikk hård og spiller ikke smart, men gider ikke se på sådan noget pjat der


Så luk øjnene og lad os andre grine a det...
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 17 2012 05:01pm
Quote (Historyx @ Jun 18 2012 12:00am)
Lyder lidt som du ikke har nogle venner misha-pigen


hvordan får du det til og lyde sådan fordi at jeg bliver sur over og se dannebrog blive brændt ?
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 17 2012 05:02pm
Quote (Historyx @ Jun 18 2012 12:01am)
Så luk øjnene og lad os andre grine a det...


nej mohammed det kunne i jo heller ikke da jyllands posten lavede tegninger af mohammed ? det blev ALLE danskere der var svin

der er ikke nogen der skal brænde "mit" flag af fat det dog din skod knægt
Member
Posts: 5,368
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
Jun 17 2012 05:03pm
At du vil kontakte en fra Jsp er da et tegn på du ikke har nogen venner ... Tror du at du bare kan gå ud i byen og sige "nummer"
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 05:03pm
Quote (MischaDK @ 18 Jun 2012 00:58)
jamen det er ikke sjovt for mig du "brænder" os danskeres flag af så jeg er ligeglad med om du bliver chokeret
hva tror du vi andre bliver når man ser sådan noget pis det betyder at vores land skal brænde
og hvis du har sådan nogen tanker så flyt og hold det for dig selv


du har tænkt længe over dit svar kan jeg høre
synes måske du sku skrive en bog om det
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 17 2012 05:04pm
Quote (IAcid @ Jun 18 2012 12:03am)
du har tænkt længe over dit svar kan jeg høre
synes måske du sku skrive en bog om det


det sq da utroligt hva i kan høre og føle herinde hva haha
Member
Posts: 5,368
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
Jun 17 2012 05:04pm
Quote (MischaDK @ Jun 18 2012 01:02am)
nej mohammed det kunne i jo heller ikke da jyllands posten lavede tegninger af mohammed ? det blev ALLE danskere der var svin

der er ikke nogen der skal brænde "mit" flag af fat det dog din skod knægt


Så vidt jeg ved er det ikke "dit" flag , jeg er fuldblods dansker men jeg kan godt se det sjove i det når vi lige har tabt en fodbold kamp .. Get a life lær lidt selv ironi og kom over en hjemme side ,..., skal du også have googles nummer fordi det der billedet er fra ??
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 17 2012 05:04pm
Quote (Historyx @ Jun 18 2012 12:01am)
Så luk øjnene og lad os andre grine a det...


og hvorfor skal jeg lukke øjnene i mit hjemland ? det er ikke mig der har et problem med det
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 17 2012 05:06pm
Kære MischaDK, det her er D2jsp, det et troll forum, lær og lev med det eller luk din D2jsp account ned og kom aldrig tilbage :)

Pænt sagt.
Tag dig sammen.
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 17 2012 05:06pm
Quote (Historyx @ Jun 18 2012 12:04am)
Så vidt jeg ved er det ikke "dit" flag , jeg er fuldblods dansker men jeg kan godt se det sjove i det når vi lige har tabt en fodbold kamp .. Get a life lær lidt selv ironi og kom over en hjemme side ,..., skal du også have googles nummer fordi det der billedet er fra ??


hvorfor tror du jeg lavede "mit"... tænk dig nu lige lidt om din klaphat og jeg er også fuldblods dansker og jeg kan ikke se det sjove i det
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll