d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > House Md > Guild
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 17 2012 02:33pm
Quote (iBecameLegend @ Jun 17 2012 10:30pm)
Som en nødplan er det et lidt mere bredt navn uden MD, hvis guilden skulle skifte interesse, sælges osv.


Det var også lidt min tanke ^^
Hvis man sælger guild så det nu ligemeget med navn, det skifter de fleste alligevel :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 17 2012 02:46pm
Quote (PoD_Clan @ Jun 17 2012 08:45pm)
Det er sgu da noget underligt noget at oprette en guild om Just saying sorry. ;]


siger personen som hedder PoD_Clan :D

just saying.
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 17 2012 03:06pm
Quote (eLmasten @ Jun 17 2012 09:46pm)
siger personen som hedder PoD_Clan :D

just saying.


hahaha x)
Member
Posts: 1,337
Joined: Feb 7 2011
Gold: 0.85
Jun 17 2012 03:39pm
Quote (TheAngel @ Jun 17 2012 09:33pm)
Det var også lidt min tanke ^^
Hvis man sælger guild så det nu ligemeget med navn, det skifter de fleste alligevel :)



Ja det havde jeg faktisk ikke tænkt på.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll