d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Ved Hvilke Sko Dette Er ? > Nogen Der Ved Hvad For Nogen Sko Dette E
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,306.16
Jun 16 2012 06:26am
Quote (MischaDK @ Jun 16 2012 01:11pm)
så det vil sige hvis jeg ryger en cigaret så efterligner jeg dronningen ? tag dig nu lige sammen jeg har spurgt om 2 stykker tøj hvis man kan sige det sådan det ene var noget "the game" havde på det andet var nogen sko hans kammerat har på ?

gå ind og kommenter på ekstra bladet hvis du er så latterlig og høre på tak.


Ramte han et ømt punkt, siden du bliver så mobset over det? B)
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 16 2012 06:32am
Quote (berens @ Jun 16 2012 01:26pm)
Ramte han et ømt punkt, siden du bliver så mobset over det?  B)


ja da.. nej synes bare hvis han ikke har noget hjælp og komme med til det jeg spørger om, hvorfor så overhovedet skrive ? fatter jeg ikk rigtigt
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,306.16
Jun 16 2012 07:23am
Quote (MischaDK @ Jun 16 2012 01:32pm)
ja da.. nej synes bare hvis han ikke har noget hjælp og komme med til det jeg spørger om, hvorfor så overhovedet skrive ? fatter jeg ikk rigtigt


Du må være meget naiv hvis du tror du kan lave et topic herinde og tro der kun kommer posts med hjælp i. -_-
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 16 2012 07:51am
Quote (berens @ Jun 16 2012 08:53am)
Du må være meget naiv hvis du tror du kan lave et topic herinde og tro der kun kommer posts med hjælp i.  -_-


Jeg var lige ved at skrive det samme, this is the fucking internet..
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 16 2012 08:21am
Quote (berens @ Jun 16 2012 02:23pm)
Du må være meget naiv hvis du tror du kan lave et topic herinde og tro der kun kommer posts med hjælp i.  -_-


det tror jeg skal heller ikke men derfor kan jeg vel stadig sige noget til dem ? for jeg kan ikk forstå hvorfor de clicker her ind når de kan se det ikke er noget de kan hjælpe med..
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 16 2012 09:17am
Quote (MischaDK @ 16 Jun 2012 16:21)
det tror jeg skal heller ikke men derfor kan jeg vel stadig sige noget til dem ? for jeg kan ikk forstå hvorfor de clicker her ind når de kan se det ikke er noget de kan hjælpe med..


Haha ro på, troede det var weekend/sommerferie :) Mente det jo ikke ondt :)
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 16 2012 03:00pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 16 2012 04:17pm)
Haha ro på, troede det var weekend/sommerferie :) Mente det jo ikke ondt :)


nej nej men bare iorden så np :) fortsat god sommerferie :)
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 16 2012 03:11pm
fucking kopi
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 16 2012 03:14pm
Quote (Hej @ Jun 16 2012 10:11pm)
fucking kopi


Reported :)
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 16 2012 03:17pm
Quote (MischaDK @ 16 Jun 2012 23:14)
Reported :)


sygttt nok <3
Go Back To Dansk Topic List
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll