Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 12 2012 10:06am)
Jeg er selv lidt af en IT-nørd, er i hvert fald glad for elektronik. Så min kæreste, trods hendes manglede interesse for IT, har suget en masse viden i sig

Det er sku meget fedt synes jeg

Også er det da fedt nok, at man kan game sammen uden det stjæler al ens tid. Sidder ofte spiller en omgang FPS, eller Tekken

Min kæreste kan dårlig nok finde ud af Wii.. Der skal hun bare bevæge sig..
Hendes forældre havde købt en Wii.. Så hun købte et spil til den, de er en 3+ spil.. Hun kunne ikke komme videre fra hjælpe banen..