d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Awesome
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 12 2012 03:10am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 12 2012 10:06am)
:rofl:

Jeg er selv lidt af en IT-nørd, er i hvert fald glad for elektronik. Så min kæreste, trods hendes manglede interesse for IT, har suget en masse viden i sig :P Det er sku meget fedt synes jeg :)
Også er det da fedt nok, at man kan game sammen uden det stjæler al ens tid. Sidder ofte spiller en omgang FPS, eller Tekken :P


Min kæreste kan dårlig nok finde ud af Wii.. Der skal hun bare bevæge sig..
Hendes forældre havde købt en Wii.. Så hun købte et spil til den, de er en 3+ spil.. Hun kunne ikke komme videre fra hjælpe banen..
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 12 2012 03:19am
Quote (JelleDK @ 12 Jun 2012 11:10)
Min kæreste kan dårlig nok finde ud af Wii.. Der skal hun bare bevæge sig..
Hendes forældre havde købt en Wii.. Så hun købte et spil til den, de er en 3+ spil.. Hun kunne ikke komme videre fra hjælpe banen..


:blink:

Min kan gennemføre Tomb Raider på egen hånd :ph34r:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 12 2012 03:29am
Quote (JelleDK @ 12 Jun 2012 11:10)
Min kæreste kan dårlig nok finde ud af Wii.. Der skal hun bare bevæge sig..
Hendes forældre havde købt en Wii.. Så hun købte et spil til den, de er en 3+ spil.. Hun kunne ikke komme videre fra hjælpe banen..


:mellow:

Quote (SIT_nTakeNotes @ 12 Jun 2012 11:19)
:blink:

Min kan gennemføre Tomb Raider på egen hånd  :ph34r:


der er en som har skudt papegøjen ;)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 12 2012 03:30am
Quote (IAcid @ 12 Jun 2012 11:29)
der er en som har skudt papegøjen ;)


:thumbsup:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 12 2012 04:21am
fuck det er awesome :D

min kæreste kan kun finde ud af Sims og Rollercoaster .. og med finde ud af" mener jeg, mega noob.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 12 2012 04:30am
Quote (eLmasten @ 12 Jun 2012 12:21)
fuck det er awesome :D

min kæreste kan kun finde ud af Sims og Rollercoaster .. og med finde ud af" mener jeg, mega noob.


Vil gerne have lov til at sige, at Sims er faktisk et ret kompliceret spil, det har jeg fra den time jeg blev tvunget til at prøve det i :P Man skal fandme have et overskud der siger spar fem :P

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 12 2012 04:31am
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 12 2012 05:14am
kan godt lide han bruger et strygebræt til bord :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 12 2012 05:27am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 12 2012 11:30am)
Vil gerne have lov til at sige, at Sims er faktisk et ret kompliceret spil, det har jeg fra den time jeg blev tvunget til at prøve det i :P Man skal fandme have et overskud der siger spar fem :P


så prøv starcraft :b
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 12 2012 09:36am
:drool:
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 12 2012 09:49am
Quote (IAcid @ Jun 12 2012 10:29am)
:mellow:



der er en som har skudt papegøjen ;)


Det kan godt væe hun er en mongol til it.. Men hun kan passe børn, lave mad (og er god), vaske tøj, gøre rent og handle ind..
Så skal jeg nok tage mig af gameriet derhjemme ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll