d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Zlatan
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jun 11 2012 02:54pm
Quote (berens @ 11 Jun 2012 22:50)
Fik han 20% for alle de topics der?


fik 10% for spam og 10% for at "opfordre andre brugere til at poste børneporno"....
Og tja, hvorfor ikke tage det 30% med..
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 11 2012 03:09pm
Quote (LOLouis @ 11 Jun 2012 22:54)
fik 10% for spam og 10% for at "opfordre andre brugere til at poste børneporno"....
Og tja, hvorfor ikke tage det 30% med..


:rofl:
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll