d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Tysk Eksamen
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 11 2012 04:37pm
Quote (Lot2 @ 12 Jun 2012 00:34)
Der står intet på siden, jeg kontakter min lærer :)

ty

Nogen der har nogen tips til eksamen? HHX


læs op sæt dig evt sammen med andre fra din klasse/ tysk hold som også skal op og læs med dem
se evt film med tysk tale eller tyske undertekster for at få bedre udtale og forståelse
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 11 2012 05:25pm
Rev solidt 12 tal hjem i både skriftligt og mundtligt i tysk. :)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 11 2012 05:41pm
Quote (IAcid @ Jun 11 2012 11:37pm)
læs op sæt dig evt sammen med andre fra din klasse/ tysk hold som også skal op og læs med dem
se evt film med tysk tale eller tyske undertekster for at få bedre udtale og forståelse


das boot :thumbsup:
Har kun set den med tysk tale, uden undertekster.. Tror jeg har set den 10 gange..
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jun 12 2012 09:59am
jeg måtte gerne have min egen comp med til matematik eksamen 2.g
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Jun 19 2012 07:37am
Need one right now to help me on skype. It won't take too long

Paying 172 fg just for this.

PM ME ASAP
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 20 2012 06:59am
Quote (JelleDK @ 12 Jun 2012 01:41)
das boot  :thumbsup:
Har kun set den med tysk tale, uden undertekster.. Tror jeg har set den 10 gange..


har set de første 3 sæsoner af two and half men med tyske undertekster :lol:
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll