Her er en lille liste ad hvad jeg har / og spiller. Hvad der kan anbefales, og hvad der kan ikke grunde medfølges
Anbefales:
Wow(World Of Warcraft) - Kan anbefales hvis man kan lide MRPG, man kan nemt brænde mange timer af her hvis man er ny, dog lige p.t er det meget det samme, idet det ikker så meget at lave
Bf3, et af de fedeste skyde spil jeg nogenside har spillet. Grafikken er vanvittig. Downside, få maps og bliver meget det samme ( sigt og skyd) , FED Campaign del dog
Fifa12 - Genialt fodboldspil- kan anbefales, single player mode er pænt stener. igen mange timer der kan gå, men multiplayer del =

. Et af de fedeste spil at spille med sine venner
Reckoning of Amalur - > genialt 1 player spil hvis du er til fantasy. Du er essentielt - genopstået fra de døde grundet en mad scientist sammen med en secret storyline, du vågner og kan ikke huske hvem du er - QUest line genfinder du dig selv, og finder ud af hvilke nye og gamle krafter du har du kan spille, Warrior, Sorc, Rogue, Ranged etc. mange valgmuliger. Gode questlines - og exstra quest. Brugte ca. 100 timer på det her, meget skyrim agtigt
Anbefales Ikke:
Assasins Creed - Kedelig quest lines, har spillet snart alle assasins creed, det er for stener. Ikke min smag - Meh grafik, ting ser pæne ud. Men NPC´er opfører sig hære weird .
Som sagt kort liste, men PM mig hvis i har spørgsmål har spillet snart alle spil der er udkommet fra alle de store firmaer