d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Gamer Lounge > Tips & Tricks, Nyheder, Anmeldelser Etc.
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Jun 11 2012 09:59am
Her er en lille liste ad hvad jeg har / og spiller. Hvad der kan anbefales, og hvad der kan ikke grunde medfølges

Anbefales:

Wow(World Of Warcraft) - Kan anbefales hvis man kan lide MRPG, man kan nemt brænde mange timer af her hvis man er ny, dog lige p.t er det meget det samme, idet det ikker så meget at lave
Bf3, et af de fedeste skyde spil jeg nogenside har spillet. Grafikken er vanvittig. Downside, få maps og bliver meget det samme ( sigt og skyd) , FED Campaign del dog :)
Fifa12 - Genialt fodboldspil- kan anbefales, single player mode er pænt stener. igen mange timer der kan gå, men multiplayer del = :drool: . Et af de fedeste spil at spille med sine venner :)
Reckoning of Amalur - > genialt 1 player spil hvis du er til fantasy. Du er essentielt - genopstået fra de døde grundet en mad scientist sammen med en secret storyline, du vågner og kan ikke huske hvem du er - QUest line genfinder du dig selv, og finder ud af hvilke nye og gamle krafter du har du kan spille, Warrior, Sorc, Rogue, Ranged etc. mange valgmuliger. Gode questlines - og exstra quest. Brugte ca. 100 timer på det her, meget skyrim agtigt

Anbefales Ikke:

Assasins Creed - Kedelig quest lines, har spillet snart alle assasins creed, det er for stener. Ikke min smag - Meh grafik, ting ser pæne ud. Men NPC´er opfører sig hære weird .

Som sagt kort liste, men PM mig hvis i har spørgsmål har spillet snart alle spil der er udkommet fra alle de store firmaer

Member
Gold: 2,300.00
Jun 11 2012 10:28am
Quote (eLmasten @ Jun 11 2012 03:31pm)
WHAT!
har du aldrig været barn?

half life ER og vil ALTID være det feeeedeste skydespil (Free for all) & self Quake 3 og Unreal T.

Shit jeg savner at spille half life... det så fedt når man er til lan, hvis man er 5-10 stykker og så bare midt om natten tager en omgang Half life.

noget  crossfire eller stalkyard !!

Half Life og 1.6 bringer så mange minder frem, good times
Member
Gold: 578.20
Jun 11 2012 10:34am
Quote (kims @ 11 Jun 2012 16:59)
Her er en lille liste ad hvad jeg har / og spiller. Hvad der kan anbefales, og hvad der kan ikke grunde medfølges

Anbefales:

Wow(World Of Warcraft) - Kan anbefales hvis man kan lide MRPG, man kan nemt brænde mange timer af her hvis man er ny, dog lige p.t er det meget det samme, idet det ikker så meget at lave
Bf3, et af de fedeste skyde spil jeg nogenside har spillet. Grafikken er vanvittig. Downside, få maps og bliver meget det samme ( sigt og skyd) , FED Campaign del dog :)
Fifa12 - Genialt fodboldspil- kan anbefales, single player mode er pænt stener. igen mange timer der kan gå, men multiplayer del = :drool: . Et af de fedeste spil at spille med sine venner :)
Reckoning of Amalur - > genialt 1 player spil hvis du er til fantasy. Du er essentielt - genopstået fra de døde grundet en mad scientist sammen med en secret storyline, du vågner og kan ikke huske hvem du er  - QUest line genfinder du dig selv, og finder ud af hvilke nye og gamle krafter du har du kan spille, Warrior, Sorc, Rogue, Ranged etc. mange valgmuliger. Gode questlines - og exstra quest. Brugte ca. 100 timer på det her, meget skyrim agtigt

Anbefales Ikke:

Assasins Creed - Kedelig quest lines, har spillet snart alle assasins creed, det er for stener. Ikke min smag - Meh grafik, ting ser pæne ud. Men NPC´er opfører sig hære weird .

Som sagt kort liste, men PM mig hvis i har spørgsmål har spillet snart alle spil der er udkommet fra alle de store firmaer

bf3 og reckoning of amalur skal jeg prøve :)

Assassins creed er jeg dog ikke enig i, de 2 sidste er amazing!
Member
Gold: 20.00
Jun 11 2012 10:49am
Quote (JVL @ Jun 11 2012 05:28pm)
Half Life og 1.6 bringer så mange minder frem, good times

lige præcis :D

Quote (berens @ Jun 11 2012 04:32pm)
Half- life er kedeligt.

madcozbad :D
Member
Jun 11 2012 11:08am
Er ved at spille The Witcher 2, virkeligt fedt! Lidt allá Skyrim, bare meget bedre.
Combat mindre om Assassins Creed, hvor du hopper rundt nærmest og slagter folk.
Grafikken er også meget flot ! :)
Member
Gold: 0.00
Jun 12 2012 04:43am
De venner jeg har, som har spillet The Witcher 2 synes ikke det var vildt fedt. Der manglede indhold i end-game, hvor spillet hurtigt blev meget kedeligt.
Jeg har dog ikke prøvet det selv, så kan ikke komme med min personlige statement.

Opdagede i går ved et tilfælde at Max Payne 3 allerede kan spilles til PC. Jeg havde ellers pre-purchased det for et par måneder siden, for at kunne spille det på dag ét.
Ah well, er igang med at kæmpe mig igennem det nu. Umiddelbart er det et virkelig fantastisk spil, især for de gamle Max Payne-fans!
Og et lille heads up: Spillet fylder lidt over 30GB. :rofl:
Member
Jun 12 2012 05:02am
Quote (GnaWz @ Jun 12 2012 11:43am)
De venner jeg har, som har spillet The Witcher 2 synes ikke det var vildt fedt. Der manglede indhold i end-game, hvor spillet hurtigt blev meget kedeligt.
Jeg har dog ikke prøvet det selv, så kan ikke komme med min personlige statement.

Opdagede i går ved et tilfælde at Max Payne 3 allerede kan spilles til PC. Jeg havde ellers pre-purchased det for et par måneder siden, for at kunne spille det på dag ét.
Ah well, er igang med at kæmpe mig igennem det nu. Umiddelbart er det et virkelig fantastisk spil, især for de gamle Max Payne-fans!
Og et lille heads up: Spillet fylder lidt over 30GB.
  :rofl:

LOL 30gb ! :D shiit

en rigtig fan glemmer ikke release dagen lol
Member
Jun 12 2012 09:08am
Kan man godt spille Max Payne 3, selvom man ikke har spillet de andre?
Member
Jun 12 2012 01:57pm
Hvilket musik plejer i at høre når i gamer?

personligt kan jeg bedst lide at høre sådan noget punk/rock.

lidt ligesom de gode gamle Cs 1.6 sange

Member
Jun 13 2012 05:01am
Jeg lytter faktisk ikke rigtigt til noget musik, kun ingame musik/sounds.
Med mindre det er til noget LAN, så fyres der op for playlists med noget dejligt rock :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll