d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogle Der Joiner Mig ? > Nyt Spil
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 11 2012 05:36pm
værste lort ever.
Member
Posts: 797
Joined: Jun 6 2010
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 12 2012 07:38am
Quote (Bjerre @ Jun 11 2012 07:36pm)
værste lort ever.


Det er ok sjovt at være 2, men selve balancen i spillet er ikke-eksisterende.
En nybegynder kan sagtens komme op mod en meget mere erfaren spiller, med bedre udstyr, situationer hvor der er tale om 2 vs 3 eller 2 vs 4 osv,

This post was edited by Ryan20 on Jun 12 2012 07:38am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 12 2012 12:40pm
Quote (Ryan20 @ 12 Jun 2012 15:38)
Det er ok sjovt at være 2, men selve balancen i spillet er ikke-eksisterende.
En nybegynder kan sagtens komme op mod en meget mere erfaren spiller, med bedre udstyr, situationer hvor der er tale om 2 vs 3 eller 2 vs 4 osv,


Min computer fryser hele tiden når jeg spiller det -.-
Men jeg har fået mere styr på gameplay nu :thumbsup:
Member
Posts: 1,363
Joined: Dec 23 2006
Gold: 1,960.00
Jun 13 2012 03:26am
Kan da godt joine jer hvis i spiller non cop
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 13 2012 04:04am
Quote (Semig0d @ 13 Jun 2012 11:26)
Kan da godt joine jer hvis i spiller non cop


criminal ?
saadan en character har jeg da.

Jeg har faaet ny hardisk saa skal lige installere drivers og spillet igen. Saa er jeg ready to go!

kan se jeg skal have driver til mit tastatur -_-

This post was edited by ZwiX on Jun 13 2012 04:14am
Member
Posts: 1,363
Joined: Dec 23 2006
Gold: 1,960.00
Jun 13 2012 05:12am
Cool cool ..
Er game fra omkring kl 18:00 +
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 14 2012 01:21pm
Så er klar på at spille det hele aften/natten.
Andre der er friske på at prøve det?
Member
Posts: 7,623
Joined: Mar 19 2005
Gold: 14,222.50
Jun 14 2012 05:36pm
Spillet er utrolig fedt.

HVIS IKKE:
  • Queue systemet var træls, og urimeligt
  • Ikke var så mange hackers
  • Ikke var nødvendigt at købe sig til ting for rigtige penge senere i spillet, for at kunne klare sig.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 15 2012 06:54am
sådan er de fleste free 2 play spil desværre
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 15 2012 11:38am
Quote (SnaZZoid @ 15 Jun 2012 01:36)
Spillet er utrolig fedt.

HVIS IKKE:
  • Queue systemet var træls, og urimeligt
  • Ikke var så mange hackers
  • Ikke var nødvendigt at købe sig til ting for rigtige penge senere i spillet, for at kunne klare sig.


Desværre er der Cons i alle spil ;S
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll