Quote (Ryan20 @ 12 Jun 2012 15:38)
Det er ok sjovt at være 2, men selve balancen i spillet er ikke-eksisterende.
En nybegynder kan sagtens komme op mod en meget mere erfaren spiller, med bedre udstyr, situationer hvor der er tale om 2 vs 3 eller 2 vs 4 osv,
Min computer fryser hele tiden når jeg spiller det -.-
Men jeg har fået mere styr på gameplay nu