I tag fejl.. Har selv en bærbar med Ivy Bridge, og dxdiag viser kun det integreret GPU.
Sunshines: Såvidt jeg kunne se så har du et GT555M, det kort kan makse Diablo uden problemer. De andre har selvfølgelig ret mht. du nok kører på dit integreret kort når du starter spillet. Det du skal gøre er, højreklikke på spillets ikon, og starte spillet med nVidia kortet

Hvis det stadigvæk ikke funker, og opdatere dine drivers

Ps. Tjek drivers opdates uanset udfaldet, bare for din egen skyld
