d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Noget Galt > Min Computer Lagger Selv I Low-mode D3
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 10 2012 02:54am
I tag fejl.. Har selv en bærbar med Ivy Bridge, og dxdiag viser kun det integreret GPU.

Sunshines: Såvidt jeg kunne se så har du et GT555M, det kort kan makse Diablo uden problemer. De andre har selvfølgelig ret mht. du nok kører på dit integreret kort når du starter spillet. Det du skal gøre er, højreklikke på spillets ikon, og starte spillet med nVidia kortet :) Hvis det stadigvæk ikke funker, og opdatere dine drivers :)
Ps. Tjek drivers opdates uanset udfaldet, bare for din egen skyld :)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 10 2012 07:04am
Det lagger stadig, er det muligt jeg har gjort et eller andet ved settings i grafikkortet? Havde en af mine mates til at se lidt på det og han redigerede indstillingerne til trods for han ikke har særlig meget forstand på computer
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 10 2012 07:09am
Quote (Sunshines @ 10 Jun 2012 15:04)
Det lagger stadig, er det muligt jeg har gjort et eller andet ved settings i grafikkortet? Havde en af mine mates til at se lidt på det og han redigerede indstillingerne til trods for han ikke har særlig meget forstand på computer


Prøv at lave en clean update, så du får nulstiller dine indstillinger.

E: Hvad står din batteriydelse på?

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 10 2012 07:09am
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 10 2012 07:12am
Hvordan laver jeg en cleanupdate?

der er 2 muligheder ved min strømstyring, det ene er balanceret og det andet er høj ydeevne
den står på høj ydeevne
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 10 2012 07:15am
Quote (Sunshines @ 10 Jun 2012 15:12)
Hvordan laver jeg en cleanupdate?

der er 2 muligheder ved min strømstyring, det ene er balanceret og det andet er høj ydeevne
den står på høj ydeevne


Okay, du har et nVidia ikon ved uret, højreklik på det, og tryk søg efter updates.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 10 2012 07:52am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 10 2012 02:15pm)
Okay, du har et nVidia ikon ved uret, højreklik på det, og tryk søg efter updates.


Og hvad med det cleanupdate? Hvordan gjorde jeg det?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 10 2012 08:06am
Quote (Sunshines @ 10 Jun 2012 15:52)
Og hvad med det cleanupdate? Hvordan gjorde jeg det?


Så downloader du driveren, og følger instruktionerne.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 10 2012 08:13am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 10 2012 03:06pm)
Så downloader du driveren, og følger instruktionerne.


Jeg har downloadet driverne osv. Tror måske det hjalp en smule. Skulle min computer være i stand til at køre d3 på højt?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Jun 10 2012 08:14am
Quote (Sunshines @ 10 Jun 2012 16:13)
Jeg har downloadet driverne osv. Tror måske det hjalp en smule. Skulle min computer være i stand til at køre d3 på højt?


Minimum mid med gode fps.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 10 2012 08:17am
Quote (ZwiX @ Jun 10 2012 03:14pm)
Minimum mid med gode fps.


Er ret PC noob, men kan det være fordi jeg også kører hjemmesider som konstant opdateres (bet365) osv?
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll