Quote (Provo2100 @ 9 Jun 2012 22:21)
Det er også svært at nå ret meget længere ned i BIF.
- Han er udemærket på landsholdet

Haha, havde Dehli ikke været på holdet, så havde Brøndby stået til nedrykning
Quote (IAcid @ 9 Jun 2012 22:22)
ja Bendtner gør
lolololol
Ja, han er en udmærket højre bænk

Ej, han gør nogle fornuftige ting af og til, desværre er det ikke noget han gør bevidst

Da han startede i Arsenal, sikker en forfærdiglig spiller, blot et af de mange eksempler:
http://www.youtube.com/watch?v=lKIZwfd-Ya4