d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dehli!!! > ..
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 9 2012 02:40pm
Quote (Hej @ Jun 9 2012 06:25pm)
DEHLI!!!!!!!


Ja jeg skal til delhi den 28 :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 10 2012 03:10am
Quote (Provo2100 @ 9 Jun 2012 22:21)
Det er også svært at nå ret meget længere ned i BIF.
- Han er udemærket på landsholdet :)


Haha, havde Dehli ikke været på holdet, så havde Brøndby stået til nedrykning :rofl:

Quote (IAcid @ 9 Jun 2012 22:22)
ja Bendtner gør
lolololol


Ja, han er en udmærket højre bænk :P Ej, han gør nogle fornuftige ting af og til, desværre er det ikke noget han gør bevidst :P
Da han startede i Arsenal, sikker en forfærdiglig spiller, blot et af de mange eksempler: http://www.youtube.com/watch?v=lKIZwfd-Ya4 <_<
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 10 2012 04:07am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 10 2012 10:10am)
Haha, havde Dehli ikke været på holdet, så havde Brøndby stået til nedrykning  :rofl:



Ja, han er en udmærket højre bænk :P Ej, han gør nogle fornuftige ting af og til, desværre er det ikke noget han gør bevidst :P
Da han startede i Arsenal, sikker en forfærdiglig spiller, blot et af de mange eksempler: http://www.youtube.com/watch?v=lKIZwfd-Ya4  <_<


Ja det kan du selvfølgelig have ret i B) har faktisk været flad af grin hele sæsonen over, hvor svagt de har spillet :P
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 10 2012 05:14am
Quote (Provo2100 @ 10 Jun 2012 12:07)
Ja det kan du selvfølgelig have ret i B) har faktisk været flad af grin hele sæsonen over, hvor svagt de har spillet :P


På et tidspunkt havde jeg næsten troede på en nedrykning :b
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 10 2012 05:25am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 10 2012 12:14pm)
På et tidspunkt havde jeg næsten troede på en nedrykning :b


Jeg har håbet på det fra starten af B)
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 10 2012 07:35am
:thumbsup:
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jun 10 2012 09:19am
Quote (IAcid @ Jun 9 2012 09:22pm)
ja Bendtner gør
lolololol


Ja Agger gør*
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll