d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Anti-virus
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
Jun 8 2012 04:00am
Quote (JelleDK @ 7 Jun 2012 21:20)
Jep, microsoft's er rigtig god..
Det kræver dog et ægte system.. og ikke en kopi..


Jeg har en kopi, og det virker ellers fint :P
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 8 2012 05:04am
Quote (VoteForPedro @ 7 Jun 2012 20:20)
what is this you speak of?

Det er ligesom at sige at man ikke skal bruge kondom, når man knepper en tjekkisk luder.


:wallbash:
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll