d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ekstra Bladet
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 7 2012 05:11am
Quote (Headshot @ Jun 7 2012 12:21pm)
Og det sjove er at det er smøger der er mest skadeligt..


Hvis du ryger hash blandet med tobak er det lige så slemt at ryge en joint som at ryge en smøg. Du bliver bare ikke afhængig af det på samme måde som du gør med cigaretter.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 7 2012 05:33am
Quote (Headshot @ Jun 7 2012 12:21pm)
Og det sjove er at det er smøger der er mest skadeligt..


Quote (Headshot @ Jun 7 2012 12:21pm)
Og det sjove er at det er smøger der er mest skadeligt..


Not true. Kommer an på hvilket aspect fra de forskellige virkninger mellem hash og smøger man ser på. Den ene er ikke nødvendigvis mere skadelig end den anden.

This post was edited by exiter_dk on Jun 7 2012 05:36am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 7 2012 05:34am
Quote (Headshot @ 7 Jun 2012 12:21)
Og det sjove er at det er smøger der er mest skadeligt..


Quote (Monze @ 7 Jun 2012 08:00)
"Hash er mere skadeligt end smøger"..

inb4rage B)

Well, in after. :rolleyes:

Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,395,895.50
Jun 7 2012 08:07am
Quote (Monze @ 7 Jun 2012 08:00)
"Hash er mere skadeligt end smøger"..

inb4rage B)


Rofl. Du ønsker bare noget drama xD ?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 7 2012 09:07am
Jeg forstår heller ikke at der er en læserbase til Ekstrabladet, og der er næppe tale om journalistik.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 7 2012 09:23am
Quote (Whyred @ 7 Jun 2012 17:07)
Jeg forstår heller ikke at der er en læserbase til Ekstrabladet, og der er næppe tale om journalistik.


Jeg skal da glædeligt være den første til at indrømme, at jeg læser ekstrabladet. Deres kommentarsketion er noget af den bedste comedy længe; magen til racistiske inbreds skal man dælme lede længe efter. :thumbsup:
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.16
Jun 7 2012 09:25am
Quote (Whyred @ Jun 7 2012 04:07pm)
Jeg forstår heller ikke at der er en læserbase til Ekstrabladet, og der er næppe tale om journalistik.


Jeg læser ufattelig mange af deres sports artikler.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 7 2012 09:29am
Quote (berens @ 7 Jun 2012 17:25)
Jeg læser ufattelig mange af deres sports artikler.


Du læser deres sportstekster*
At kalde det for artikler insinuerer, at de følger en eller anden form for standard eller genre.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 7 2012 09:45am
Quote (Grandebedte @ 7 Jun 2012 16:23)
Jeg skal da glædeligt være den første til at indrømme, at jeg læser ekstrabladet. Deres kommentarsketion er noget af den bedste comedy længe; magen til racistiske inbreds skal man dælme lede længe efter. :thumbsup:


Køber du det eller er det på gefühl når du ser et sted?
Når jeg ser deres spisesedler tænker jeg bare, "nej nej nej, stop nu jer selv", så jeg får aldrig kigget i dem.

Quote (berens @ 7 Jun 2012 16:25)
Jeg læser ufattelig mange af deres sports artikler.


Jeg er godt klar over at der er en læserbase, ellers ville de ikke eksistere, og sporten er vel noget af det der trækker mest kunne jeg forestille mig. Det er også begrænset hvor meget man kan fucke op dér, men jeg ville aldrig støtte Ekstrabladet alane på baggrund af alle de klampartikler de forpester nyhedsbilledet med.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 7 2012 10:38am
Quote (ZwiX @ 7 Jun 2012 16:07)
Rofl. Du ønsker bare noget drama xD ?


Jeg elsker når potheads kommer med deres rage :ROFL:

Ønsker ikke at deltage i en samtale med dem da det er sjovt nok at se den mass rage der følger :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll