Quote (Grandebedte @ 7 Jun 2012 16:23)
Jeg skal da glædeligt være den første til at indrømme, at jeg læser ekstrabladet. Deres kommentarsketion er noget af den bedste comedy længe; magen til racistiske inbreds skal man dælme lede længe efter.

Køber du det eller er det på gefühl når du ser et sted?
Når jeg ser deres spisesedler tænker jeg bare, "nej nej nej, stop nu jer selv", så jeg får aldrig kigget i dem.
Quote (berens @ 7 Jun 2012 16:25)
Jeg læser ufattelig mange af deres sports artikler.
Jeg er godt klar over at der er en læserbase, ellers ville de ikke eksistere, og sporten er vel noget af det der trækker mest kunne jeg forestille mig. Det er også begrænset hvor meget man kan fucke op dér, men jeg ville aldrig støtte Ekstrabladet alane på baggrund af alle de klampartikler de forpester nyhedsbilledet med.