d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Pvp I D3 > Yep
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Jun 9 2012 08:32am
Quote (JelleDK @ Jun 7 2012 04:44pm)
Så skal du jo bare lade være med at bygge dig som glass cannon..


Folk har ~250.000 DPS

Good luck
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 9 2012 10:21am
Quote (Lot2 @ 9 Jun 2012 16:32)
Folk har ~250.000 DPS

Good luck


Spillet skal nok blive afbalanceret, og finpudset.. Engang i 2018.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 9 2012 10:21am
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jun 9 2012 12:06pm
slaaaap nu af .. det er helt nyt
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 9 2012 12:11pm
Quote (JakazaD @ 9 Jun 2012 20:06)
slaaaap nu af .. det er helt nyt


Definere nyt?
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 9 2012 12:15pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 9 2012 08:11pm)
Definere nyt?


Det er mindre end en måned gammelt...Giv dem nu lidt tid.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 9 2012 12:16pm
Quote (Molle_fkk @ 9 Jun 2012 20:15)
Det er mindre end en måned gammelt...Giv dem nu lidt tid.


Ja, en måned gammel siden release, men spillet er blevet arbejdet på i over 5 år..
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Jun 9 2012 12:19pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 9 2012 06:16pm)
Ja, en måned gammel siden release, men spillet er blevet arbejdet på i over 5 år..



12 år newb
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 9 2012 12:21pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 9 2012 08:16pm)
Ja, en måned gammel siden release, men spillet er blevet arbejdet på i over 5 år..


Korrekt. Visse ting bliver nemmere at ordne når folk får lov til at spille spillet så man kan se hvordan alting fungerer i praksis.

This post was edited by Molle_fkk on Jun 9 2012 12:21pm
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 9 2012 12:21pm
Quote (Stonemeisteren @ 9 Jun 2012 20:19)
12 år newb


Idiot. Det er først og fremmest stadigvæk OVER 5 år, og nej de begyndte ikke at lave spillet lige efter D2 LOD. Noob.


Quote (Molle_fkk @ 9 Jun 2012 20:21)
Korrekt. Visse ting bliver nemmere at ordne når folk får lov til at spille spillet så man kan se hvordan alting fungerer i praksis.


Det er deres egen fejl, så kunne de lade være med at holde betaen så lukket.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 9 2012 12:22pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 9 2012 02:49pm
Folk gav da også mere skade end de havde liv i d2. Der er absolut ingen grund til at begynde at bitche over noget, der ikke engang er frigivet endnu.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll