Quote (Stonemeisteren @ 9 Jun 2012 20:19)
12 år newb
Idiot. Det er først og fremmest stadigvæk OVER 5 år, og nej de begyndte ikke at lave spillet
lige efter D2 LOD. Noob.
Quote (Molle_fkk @ 9 Jun 2012 20:21)
Korrekt. Visse ting bliver nemmere at ordne når folk får lov til at spille spillet så man kan se hvordan alting fungerer i praksis.
Det er deres egen fejl, så kunne de lade være med at holde betaen så lukket.
This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 9 2012 12:22pm