d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Er Fattig
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 5 2012 03:45am
Quote (PoD_Clan @ 5 Jun 2012 11:24)
Dem betalte jeg igår morges da jeg var nede på 2k fg :p
så havde jeg et lån på 2,100 fg betalte jeg igår aftes

Og nu er der 4 personer der har lånt af mig.. :p


:wallbash:

dumt kaner skylder stadig mig 6k :(
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 04:03am
Quote (IAcid @ Jun 5 2012 10:45am)
:wallbash:

dumt kaner skylder stadig mig 6k :(


:l
har max snydt o_O?
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 04:05am
Quote (IAcid @ Jun 5 2012 10:45am)
:wallbash:

dumt kaner skylder stadig mig 6k :(


og mig 6k ;)
Quote (PoD_Clan @ Jun 5 2012 11:03am)
:l
har max snydt o_O?



ye.
det har han.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Jun 5 2012 04:25am
Quote (PoD_Clan @ Jun 5 2012 10:24am)
Dem betalte jeg igår morges da jeg var nede på 2k fg :p
så havde jeg et lån på 2,100 fg betalte jeg igår aftes

Og nu er der 4 personer der har lånt af mig.. :p


Fair nok. Så tager jeg det i mig igen :D
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 04:41am
Quote (berens @ Jun 5 2012 11:25am)
Fair nok. Så tager jeg det i mig igen :D


Det sgu iorden

hvad er i blevet inde på d3?
lige PT hjælper jeg en ven så en sød sjæl der kunne sælge mig 50k gold?
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Jun 5 2012 04:46am
Quote (IAcid @ Jun 5 2012 12:29am)
gir det er par dage også er du broke hvis du forsætter med ai


Jeg har kun spillet én ai? o,o om 700fg
jeg spiller aldrig ai? :lol:
håber du mente at quote PoD_Clan :lol:

Quote (berens @ Jun 5 2012 09:13am)
Er det ikke noget med du har lån ude?
Dem kunne ud jo lige få betalt tilbage :D


5. juni 2012 12:47:04 Sent -5,500.00 (20,000.00 -> 14,500.00) to berens (12,257.24 -> 17,757.23) loan repay

havde helt glemt det loan jeg havde til dig :P

This post was edited by Headshot on Jun 5 2012 04:49am
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 05:37am
Quote (Headshot @ Jun 5 2012 11:46am)
Jeg har kun spillet én ai? o,o om 700fg
jeg spiller aldrig ai? :lol:
håber du mente at quote PoD_Clan :lol:



5. juni 2012 12:47:04 Sent -5,500.00 (20,000.00 -> 14,500.00) to berens (12,257.24 -> 17,757.23) loan repay

havde helt glemt det loan jeg havde til dig :P


Så jeg fattig :* har lige købt ting for 8200 fg :p
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 5 2012 06:35am
Quote (PoD_Clan @ 5 Jun 2012 13:37)
Så jeg fattig :* har lige købt ting for 8200 fg :p


neder jeg har mistet 3.5k på poker idag :wallbash:
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 5 2012 06:39am
Quote (IAcid @ 5 Jun 2012 14:35)
neder jeg har mistet 3.5k på poker idag :wallbash:


Du burde spille med en ven, også have kommunikeret over Skype :P Og derefter dele puljen :P
Chancerne er i hvert fald større for gevinst :)

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 5 2012 06:52am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,243.41
Jun 5 2012 07:41am
Quote (PoD_Clan @ Jun 5 2012 11:41am)
Det sgu iorden

hvad er i blevet inde på d3?
lige PT hjælper jeg en ven så en sød sjæl der kunne sælge mig 50k gold?


Er i lvl 54 på hardcore xD

Quote (Headshot @ Jun 5 2012 11:46am)

5. juni 2012 12:47:04 Sent -5,500.00 (20,000.00 -> 14,500.00) to berens (12,257.24 -> 17,757.23) loan repay

havde helt glemt det loan jeg havde til dig :P


ty, havde faktisk også selv små glemt det :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll