d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Andre Trampere Her På Jsp?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 4 2012 04:22pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 4 2012 09:36pm)


Du kan inte Quota och lägga upp youtube samtidigt
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 4 2012 04:26pm
Quote (Kerzhakov @ 5 Jun 2012 00:22)
Du kan inte Quota och lägga upp youtube samtidigt


Oh.. men stadiigvajk so hata je jsp :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 4 2012 04:33pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 4 Jun 2012 22:36)


Så er der sku dømt scooter pølse party! :thumbsup:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 4 2012 05:10pm
Quote (ZwiX @ Jun 4 2012 11:33pm)
Så er der sku dømt scooter pølse party! :thumbsup:


haha lige mine ord ! :D

Quote (A_D @ Jun 4 2012 09:33pm)
nogle som også går til tramp og hører den slags musik??


høre det ikke normalt overhoved og danser heller ikke dansen..

- men jeg var til Skrillex koncert hvis det tæller.. fuck det var fedt :D
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jun 4 2012 06:30pm
Quote (eLmasten @ Jun 5 2012 12:10am)
haha lige mine ord ! :D



høre det ikke normalt overhoved og danser heller ikke dansen..

- men jeg var til Skrillex koncert hvis det tæller.. fuck det var fedt :D


Kald lige Skrillex tramper musik.. Det mainstream lort gider jeg i hvert fald ikke.. Han har ødelagt sin egen musik med alt muligt lort, som burde forbydes...

Det her er tramper musik.. God klassisk trampermusik..

http://www.youtube.com/watch?v=G-ppEO3Y2kg
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 4 2012 11:51pm
Quote (Gerner @ Jun 5 2012 01:30am)
Kald lige Skrillex tramper musik.. Det mainstream lort gider jeg i hvert fald ikke.. Han har ødelagt sin egen musik med alt muligt lort, som burde forbydes...

Det her er tramper musik.. God klassisk trampermusik..

http://www.youtube.com/watch?v=G-ppEO3Y2kg


jaaa taak :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 5 2012 01:17am
Det er fedt nok det der tramper musik, men bliver hurtigt en anelse ensformigt? :D
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 5 2012 02:24am
Quote (LazyDazy @ Jun 5 2012 09:17am)
Det er fedt nok det der tramper musik, men bliver hurtigt en anelse ensformigt? :D


True that. Dubstep is nice for a while. reggaedub!
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 5 2012 03:10am
tramp snakker vi så Qlimax?
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 5 2012 03:55am
Quote (IAcid @ Jun 5 2012 10:10am)
tramp snakker vi så Qlimax?


qlimax er vist mere hardstyle afaik
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll