Quote (TheAngel @ Jun 3 2012 08:10pm)
En hær? Uhm, var de ikke kun 2 eller 3 fra kommunen + 1 politibil som udrykning?
Bare det at politiet følger med burde fortælle dig at der foregår et eller andet grotesk, som ikke bliver nævnt.. Brug lige hovedet lidt?
Jeg ved godt det ikke er okay, men du burde også forstå at det plejefamilien her gør er forkert, ergo skal barnet fjernes!
Hvis de allerede har prøvet 5-10 gange at fjerne barnet på en fredelig måde, må de jo gøre et eller andet. At de gør sådan, nej okay - fint det ikke okay!
Det her barn reagere som en 12'årig, hvilket betyder at når hun får afvide hun skal kæmpe imod, så kæmper hun fanme imod!
Det betyder jo så at de kan bede plejefamilien en milliard gange om at aflevere pigen, uden det sker, hvis de ikke skrider til andre handlinger.
Det eneste du ser på den her video er en plejefamilie som optager en video af noget som tager et par minutter.
Du kan ikke sidde her og sige det er hele historien, da du ikke ved om den har stået på i flere måneder og hvad der er årsag til den her reaktion fra kommunens side af.
Jeg supportere ikke deres handle måde, overhovedet! Men som passiv tilskuer der har set 4 min af en video, kan jeg ikke bedømme hvad der er sket og ergo kan jeg ikke tage stilling til en skid

Du kan heller ikke herfra sidde og sige det en uskyldig pige, du aner da ikke en kæft om hvad hun har foretaget sig, som måske kunne være årsagen til denne video?
Medmindre du kan fortælle mig helt specifik at du ved 100% hvad det er som er årsag til kommunen er nød til at gøre som de gør, så holder jeg fat i min holdning.
Der er en grund til at de er nødt til at reagere som de gør + der er en grund til de har politi folk med dem.
Nej, kender ikke pigens baggrund, eller plejefamiliens. Siger heller ikke at det at de fjerner hende er forkert, men måden det udføres på er forkert.
En 12 årig pige skal ikke udsættes for vold af kommunen eller plejefamilien, men hvis plejefamilien er så slemme som du antager, hvorfor vil hun så ikke væk frivilligt?
Ved godt at der må lægge noget bag, historien er ikke ude endnu, men håber den er god.
Kender ingen mennesker som vil kæmpe for at blive et sted hvor de bliver behandlet af lort, og det kan jeg sige, fordi jeg selv har været i den situation er jeg er flyttet
fordi jeg blev behandlet unfair, aldrig i livet ville jeg da kæmpe for at blive et sted hvis jeg havde den følelse.
Quote (Grandebedte @ Jun 3 2012 08:13pm)
Nu leger vi gætteleg, men hvordan tror du, at sagen har forløbet sig? Og hvis ikke man må fjerne hende med tvang, hvordan må man så?
e: TheAngels indlæg er mere eller mindre der jeg vil hen.

Jamen hvis man sylter sagen og kommer til enighed, før eller siden vil man komme til enighed, har selv været igennem forløbet
Den lille pige vil kunne huske det der hele hendes liv, kender ikke grunden, men som skrevet tidligere så er det stadig ikke i orden at fordi
man har magt og er magtliderlig skal man ikke udøve vold på en 12 årig pige, det jo ikke fordi hun har dræbt nogen eller røvet en bank?
Der er mange kommuner som ikke har styr på en skid, og er hundred' på at det der ikke er deres sidste løsning.
Quote (IAcid @ Jun 3 2012 08:18pm)
det behøver ikke være familiens skyld det kan også være hende selv som ikke har kunne opføre sig ordenligt hvis hun mange gange har været i konflikt med loven
Det er også begrænset hvor meget lort en 12 årig pige, kan lave i systemet. Det er spild af ressourcer og hvis du analyserer videoen kan du godt spotte at hun ikke er en pige
der er påklædt som en der er en "bandit"
This post was edited by FasterA on Jun 3 2012 01:22pm