d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Danmark Er Et Sygt Land!!!
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 3 2012 12:57pm
Quote (FasterA @ Jun 3 2012 08:54pm)
Så du ville syntes det var okay hvis det var dit eget barn de kom ind og hentede på den brutale måde?  :huh:


Har jeg på intet tidspunkt sagt?
Hvis *forældrene* skulle gøre noget, skulle de sige at hun skulle tage og følge med stille og roligt, så ville de finde ud af noget andet.
At forældrene ser passivt til og bare siger til hende at hun skal kæmpe imod, det sgu heller ikke okay.

Hvis de var bare *lidt* forældre, ville de ligeså forsøge at gøre hende rolig.. De opfordre ligefrem til at hun skal kæmpe imod af alt hun kan.
Det er også forkert at gøre.

e/ og hvis jeg har forstået det rigtigt?
Så bliver hun flyttet fra et plejehjem, til et andet.

This post was edited by TheAngel on Jun 3 2012 12:58pm
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jun 3 2012 01:02pm
Quote (TheAngel @ Jun 3 2012 07:57pm)
Har jeg på intet tidspunkt sagt?
Hvis *forældrene* skulle gøre noget, skulle de sige at hun skulle tage og følge med stille og roligt, så ville de finde ud af noget andet.
At forældrene ser passivt til og bare siger til hende at hun skal kæmpe imod, det sgu heller ikke okay.

Hvis de var bare *lidt* forældre, ville de ligeså forsøge at gøre hende rolig.. De opfordre ligefrem til at hun skal kæmpe imod af alt hun kan.
Det er også forkert at gøre.

e/ og hvis jeg har forstået det rigtigt?
Så bliver hun flyttet fra et plejehjem, til et andet.


Quote (TheAngel @ Jun 3 2012 07:50pm)
Hvis hun ikke kæmpede imod, havde det ikke været nødvendigt :)
Det ikke okay, men hun har på sin vis egentlig selv bedt om at få det på den hårde måde.


Nej, du siger det ikke er okay, men hun er også et barn. At forældrene ikke giver den mest positive opbakning er heller ikke i orden på den måde.

Men hvordan skal hun reagere når de kommer en halv hær fra politiet og kommunen og tager fat i hende? Så gammel er hun heller ikke

Og lige meget om hun har sagt ja eller nej til at følge lige så stille med, så skal det der ikke ske! Det er et barn for dælen, de skal ikke udsættes

for lignende ting, LIGE MEGET HVAD. Som voksne mennesker SKAL man satme kunne komme til en anden løsning end vold som går ud over et

uskyldigt barn!
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 3 2012 01:07pm
Når vi ikke kender historien bag, synes jeg nu nok lige, at du dømmer det hårdt nok. Det er da helt sikkert ikke en optimal løsning, men hvem siger, at det ikke er et last resort?

Enig med Monze.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 3 2012 01:09pm
kan ikke lige se nogen fejl, der ligger nok mere bag end hvad klippet viser og hun har nok haft mange chancer for selv at gå med frivilligt
der er nok en god grund til at kommunen flytter pigen fra hendes plejeforældre
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jun 3 2012 01:09pm
Quote (Grandebedte @ Jun 3 2012 08:07pm)
Når vi ikke kender historien bag, synes jeg nu nok lige, at du dømmer det hårdt nok. Det er da helt sikkert ikke en optimal løsning, men hvem siger, at det ikke er et last resort?

Enig med Monze.


Selv har jeg ikke børn pga. min alder, men de skal nok komme.

At gå til vold er aldrig en sidste løsning, ved ikke hvor du har det fra? :unsure:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 3 2012 01:10pm
Quote (FasterA @ Jun 3 2012 09:02pm)
Nej, du siger det ikke er okay, men hun er også et barn. At forældrene ikke giver den mest positive opbakning er heller ikke i orden på den måde.

Men hvordan skal hun reagere når de kommer en halv hær fra politiet og kommunen og tager fat i hende? Så gammel er hun heller ikke

Og lige meget om hun har sagt ja eller nej til at følge lige så stille med, så skal det der ikke ske! Det er et barn for dælen, de skal ikke udsættes

for lignende ting, LIGE MEGET HVAD. Som voksne mennesker SKAL man satme kunne komme til en anden løsning end vold som går ud over et

uskyldigt barn!


En hær? Uhm, var de ikke kun 2 eller 3 fra kommunen + 1 politibil som udrykning?
Bare det at politiet følger med burde fortælle dig at der foregår et eller andet grotesk, som ikke bliver nævnt.. Brug lige hovedet lidt?
Jeg ved godt det ikke er okay, men du burde også forstå at det plejefamilien her gør er forkert, ergo skal barnet fjernes!
Hvis de allerede har prøvet 5-10 gange at fjerne barnet på en fredelig måde, må de jo gøre et eller andet. At de gør sådan, nej okay - fint det ikke okay!

Det her barn reagere som en 12'årig, hvilket betyder at når hun får afvide hun skal kæmpe imod, så kæmper hun fanme imod!
Det betyder jo så at de kan bede plejefamilien en milliard gange om at aflevere pigen, uden det sker, hvis de ikke skrider til andre handlinger.

Det eneste du ser på den her video er en plejefamilie som optager en video af noget som tager et par minutter.
Du kan ikke sidde her og sige det er hele historien, da du ikke ved om den har stået på i flere måneder og hvad der er årsag til den her reaktion fra kommunens side af.

Jeg supportere ikke deres handle måde, overhovedet! Men som passiv tilskuer der har set 4 min af en video, kan jeg ikke bedømme hvad der er sket og ergo kan jeg ikke tage stilling til en skid :)
Du kan heller ikke herfra sidde og sige det en uskyldig pige, du aner da ikke en kæft om hvad hun har foretaget sig, som måske kunne være årsagen til denne video?

Medmindre du kan fortælle mig helt specifik at du ved 100% hvad det er som er årsag til kommunen er nød til at gøre som de gør, så holder jeg fat i min holdning.
Der er en grund til at de er nødt til at reagere som de gør + der er en grund til de har politi folk med dem.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 3 2012 01:12pm
Quote (TheAngel @ 3 Jun 2012 21:10)
En hær? Uhm, var de ikke kun 2 eller 3 fra kommunen + 1 politibil som udrykning?
Bare det at politiet følger med burde fortælle dig at der foregår et eller andet grotesk, som ikke bliver nævnt.. Brug lige hovedet lidt?
Jeg ved godt det ikke er okay, men du burde også forstå at det plejefamilien her gør er forkert, ergo skal barnet fjernes!
Hvis de allerede har prøvet 5-10 gange at fjerne barnet på en fredelig måde, må de jo gøre et eller andet. At de gør sådan, nej okay - fint det ikke okay!

Det her barn reagere som en 12'årig, hvilket betyder at når hun får afvide hun skal kæmpe imod, så kæmper hun fanme imod!
Det betyder jo så at de kan bede plejefamilien en milliard gange om at aflevere pigen, uden det sker, hvis de ikke skrider til andre handlinger.

Det eneste du ser på den her video er en plejefamilie som optager en video af noget som tager et par minutter.
Du kan ikke sidde her og sige det er hele historien, da du ikke ved om den har stået på i flere måneder og hvad der er årsag til den her reaktion fra kommunens side af.

Jeg supportere ikke deres handle måde, overhovedet! Men som passiv tilskuer der har set 4 min af en video, kan jeg ikke bedømme hvad der er sket og ergo kan jeg ikke tage stilling til en skid :)
Du kan heller ikke herfra sidde og sige det en uskyldig pige, du aner da ikke en kæft om hvad hun har foretaget sig, som måske kunne være årsagen til denne video?

Medmindre du kan fortælle mig helt specifik at du ved 100% hvad det er som er årsag til kommunen er nød til at gøre som de gør, så holder jeg fat i min holdning.
Der er en grund til at de er nødt til at reagere som de gør + der er en grund til de har politi folk med dem.


kunne ikke siges meget bedre :thumbsup:
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 3 2012 01:13pm
Quote (FasterA @ 3 Jun 2012 21:09)
Selv har jeg ikke børn pga. min alder, men de skal nok komme.

At gå til vold er aldrig en sidste løsning, ved ikke hvor du har det fra?  :unsure:


Nu leger vi gætteleg, men hvordan tror du, at sagen har forløbet sig? Og hvis ikke man må fjerne hende med tvang, hvordan må man så?

e: TheAngels indlæg er mere eller mindre der jeg vil hen. :p

This post was edited by Grandebedte on Jun 3 2012 01:14pm
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jun 3 2012 01:16pm
Quote (TheAngel @ Jun 3 2012 08:10pm)
En hær? Uhm, var de ikke kun 2 eller 3 fra kommunen + 1 politibil som udrykning?
Bare det at politiet følger med burde fortælle dig at der foregår et eller andet grotesk, som ikke bliver nævnt.. Brug lige hovedet lidt?
Jeg ved godt det ikke er okay, men du burde også forstå at det plejefamilien her gør er forkert, ergo skal barnet fjernes!
Hvis de allerede har prøvet 5-10 gange at fjerne barnet på en fredelig måde, må de jo gøre et eller andet. At de gør sådan, nej okay - fint det ikke okay!

Det her barn reagere som en 12'årig, hvilket betyder at når hun får afvide hun skal kæmpe imod, så kæmper hun fanme imod!
Det betyder jo så at de kan bede plejefamilien en milliard gange om at aflevere pigen, uden det sker, hvis de ikke skrider til andre handlinger.

Det eneste du ser på den her video er en plejefamilie som optager en video af noget som tager et par minutter.
Du kan ikke sidde her og sige det er hele historien, da du ikke ved om den har stået på i flere måneder og hvad der er årsag til den her reaktion fra kommunens side af.

Jeg supportere ikke deres handle måde, overhovedet! Men som passiv tilskuer der har set 4 min af en video, kan jeg ikke bedømme hvad der er sket og ergo kan jeg ikke tage stilling til en skid :)
Du kan heller ikke herfra sidde og sige det en uskyldig pige, du aner da ikke en kæft om hvad hun har foretaget sig, som måske kunne være årsagen til denne video?

Medmindre du kan fortælle mig helt specifik at du ved 100% hvad det er som er årsag til kommunen er nød til at gøre som de gør, så holder jeg fat i min holdning.
Der er en grund til at de er nødt til at reagere som de gør + der er en grund til de har politi folk med dem.


Nej, kender ikke pigens baggrund, eller plejefamiliens. Siger heller ikke at det at de fjerner hende er forkert, men måden det udføres på er forkert.
En 12 årig pige skal ikke udsættes for vold af kommunen eller plejefamilien, men hvis plejefamilien er så slemme som du antager, hvorfor vil hun så ikke væk frivilligt?
Ved godt at der må lægge noget bag, historien er ikke ude endnu, men håber den er god.

Kender ingen mennesker som vil kæmpe for at blive et sted hvor de bliver behandlet af lort, og det kan jeg sige, fordi jeg selv har været i den situation er jeg er flyttet
fordi jeg blev behandlet unfair, aldrig i livet ville jeg da kæmpe for at blive et sted hvis jeg havde den følelse.


Quote (Grandebedte @ Jun 3 2012 08:13pm)
Nu leger vi gætteleg, men hvordan tror du, at sagen har forløbet sig? Og hvis ikke man må fjerne hende med tvang, hvordan må man så?

e: TheAngels indlæg er mere eller mindre der jeg vil hen. :p


Jamen hvis man sylter sagen og kommer til enighed, før eller siden vil man komme til enighed, har selv været igennem forløbet
Den lille pige vil kunne huske det der hele hendes liv, kender ikke grunden, men som skrevet tidligere så er det stadig ikke i orden at fordi
man har magt og er magtliderlig skal man ikke udøve vold på en 12 årig pige, det jo ikke fordi hun har dræbt nogen eller røvet en bank?

Der er mange kommuner som ikke har styr på en skid, og er hundred' på at det der ikke er deres sidste løsning.


Quote (IAcid @ Jun 3 2012 08:18pm)
det behøver ikke være familiens skyld det kan også være hende selv som ikke har kunne opføre sig ordenligt hvis hun mange gange har været i konflikt med loven

Det er også begrænset hvor meget lort en 12 årig pige, kan lave i systemet. Det er spild af ressourcer og hvis du analyserer videoen kan du godt spotte at hun ikke er en pige
der er påklædt som en der er en "bandit"

This post was edited by FasterA on Jun 3 2012 01:22pm
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 3 2012 01:18pm
Quote (FasterA @ 3 Jun 2012 21:16)
Nej, kender ikke pigens baggrund, eller plejefamiliens. Siger heller ikke at det at de fjerner hende er forkert, men måden det udføres på er forkert.
En 12 årig pige skal ikke udsættes for vold af kommunen eller plejefamilien, men hvis plejefamilien er så slemme som du antager, hvorfor vil hun så ikke væk frivilligt?
Ved godt at der må lægge noget bag, historien er ikke ude endnu, men håber den er god.

Kender ingen mennesker som vil kæmpe for at blive et sted hvor de bliver behandlet af lort, og det kan jeg sige, fordi jeg selv har været i den situation er jeg er flyttet
fordi jeg blev behandlet unfair, aldrig i livet ville jeg da kæmpe for at blive et sted hvis jeg havde den følelse.


det behøver ikke være familiens skyld det kan også være hende selv som ikke har kunne opføre sig ordenligt hvis hun mange gange har været i konflikt med loven
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll