Quote (JelleDK @ 2 Jun 2012 21:45)
Den første fødte hedder Olivia og lillesøsteren hedder Emmeli..
Det er sådan kæresten vil have det stavet, ville selv have det Emily..
Jeg synes godt om Olivia, det er et pænt navn.
Jeg ville nu også ha' stavet det 'Emily'

Men godt at altid er som det skal være
