d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Level 60 Idag :-d
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,525
Joined: May 23 2007
Gold: Locked
Jun 3 2012 04:08am
har 2 i lvl 60 barb og DH , og derudover en lvl 53 WD :)

Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 3 2012 05:12am
jeg har en hammer pala level 95 og en barn i level 93
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jun 3 2012 10:43am
jueg
Quote (PoD_Clan @ Jun 2 2012 02:45pm)
Så blev man endelig level 60 jeg har haft en masse nedetider så jeg kunne ikke komme ind


Skal lige høre om noget - Kan man finde Set items nu fordi man er level 60 eller kunne man også det tidligere? jeg har ingen Uniques / Set items fundet endnu o_o


jeg har fundet legendary på nightmare act2 ^^
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 3 2012 10:46am
Quote (MischaDK @ Jun 3 2012 05:43pm)
jueg

jeg har fundet legendary på nightmare act2 ^^


Fedt :o
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 3 2012 11:40am
gz... man kan fidne alt i alle levels.. self er det lettere jo mere MF du har :)

har indtil videre fundet 6 legendaries på softcore og 1 legendary på hardcore.
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Jun 3 2012 12:22pm
Quote (eLmasten @ Jun 3 2012 06:40pm)
gz... man kan fidne alt i alle levels.. self er det lettere jo mere MF du har :)

har indtil videre fundet 6 legendaries på softcore og 1 legendary på hardcore.


har ikke set et eneste legendary endnu. Spillet hader mig :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 3 2012 12:23pm
Quote (berens @ Jun 3 2012 07:22pm)
har ikke set et eneste legendary endnu. Spillet hader mig :D


alle de legendaries jeg har fundet har også været trash desværre..

well kun 1 bue som blev solgt til 400k ca.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll