d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > W.t.f
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 1 2012 06:50am
Quote (Whyred @ Jun 1 2012 02:35pm)
Det kunne man måske så skrive en PM og spørge om. Jeg tror svaret skal findes i at, så vidt jeg kan se er der ikke mange af de d3 relaterede tråde som direkte repræsenterer en service, i den form som ikke hører til her. Det er kun mit bud, og vi kan allesammen give vores besyv med, men ved at skrive en PM kunne man få det svar man søgte.


Nej, men der er et forum til D3 relaterede ting, ligesom der er et til events.
Nu kender jeg ikke til de danske mods, så jeg ved ikke om det her også gør sig gældende ved dem, men man får ikke altid det svar man søger (hvis man da overhovedet får et svar) bare fordi man sender en pm. Det er fint at gøre det offentligt hvis det betyder at flere folk bliver opmærksomme på at der er noget der bliver gjort underligt.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 1 2012 07:17am
Imo, så synes jeg også alle d3 topics burde lukkes, pånær det officielle topic som er blevet lavet :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Jun 1 2012 07:35am
Quote (TheAngel @ Jun 1 2012 02:17pm)
Imo, så synes jeg også alle d3 topics burde lukkes, pånær det officielle topic som er blevet lavet :)


Fordi man må kun nævne d3 i "det officielle d3 topic"!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 1 2012 07:37am
Quote (berens @ Jun 1 2012 03:35pm)
Fordi man må kun nævne d3 i "det officielle d3 topic"!


Nej, fordi mange af de topics der laves, er med wp need, eller errors.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jun 1 2012 07:45am
Forskellen på D3 topicsne og service topicet er jo stor.
Det ene er folk som vil have hjælp (og som ikke har set det officielle d3 topic)

Men topicet med service er jo en gave til os. Det er vel kun possitivt for vores lille sølle danske fælleskab her på jsp at vi kan hjælpe hinanden uden at få lukket topics...
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jun 1 2012 07:52am
Quote (Whyred @ Jun 1 2012 08:05am)
Det kunne man måske så skrive en PM og spørge om. Jeg tror svaret skal findes i at, så vidt jeg kan se er der ikke mange af de d3 relaterede tråde som direkte repræsenterer en service, i den form som ikke hører til her. Det er kun mit bud, og vi kan allesammen give vores besyv med, men ved at skrive en PM kunne man få det svar man søgte.


Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jun 1 2012 07:53am
who cares
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jun 1 2012 07:53am
Quote (MrLennon @ 1 Jun 2012 15:52)
http://i488.photobucket.com/albums/rr248/MrLennon/stonestunge_431332a.jpg


Nice1

On topic, mere juice guys. det godt for jer
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll