Quote (Whyred @ Jun 1 2012 02:35pm)
Det kunne man måske så skrive en PM og spørge om. Jeg tror svaret skal findes i at, så vidt jeg kan se er der ikke mange af de d3 relaterede tråde som direkte repræsenterer en service, i den form som ikke hører til her. Det er kun mit bud, og vi kan allesammen give vores besyv med, men ved at skrive en PM kunne man få det svar man søgte.
Nej, men der er et forum til D3 relaterede ting, ligesom der er et til events.
Nu kender jeg ikke til de danske mods, så jeg ved ikke om det her også gør sig gældende ved dem, men man får ikke altid det svar man søger (hvis man da overhovedet får et svar) bare fordi man sender en pm. Det er fint at gøre det offentligt hvis det betyder at flere folk bliver opmærksomme på at der er noget der bliver gjort underligt.