d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Aww Yea, Nu Det Sgu Min Tur B) > Til At Lave Et Topic :p
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Jun 1 2012 06:37am
nice nok =) skal også have, burde være lige ved at kunne få her :D
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Jun 2 2012 03:52am
Quote (TheAngel @ May 31 2012 02:01pm)
Waoo (tre-for)
Jeg køre på et tilbud de havde for noget tid siden, så 199 for 6 måneder :)

Og derefter koster det 500kr, eller sådan noget, right? :P
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 2 2012 04:12am
Quote (Kakaomanden @ Jun 2 2012 11:52am)
Og derefter koster det 500kr, eller sådan noget, right? :P


Det sgu ligemeget, for til den tid er jeg flyttet til sverige og betaler 150kr for en 100/100 B)
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Jun 2 2012 04:58am
Quote (TheAngel @ Jun 2 2012 12:12pm)
Det sgu ligemeget, for til den tid er jeg flyttet til sverige og betaler 150kr for en 100/100 B)

.... til Sverige?
Fy for pokker!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 2 2012 06:20am
Quote (Kakaomanden @ Jun 2 2012 12:58pm)
.... til Sverige?
Fy for pokker!


Arbeje B)
Smukt sted, så det okay :p
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 2 2012 06:28am
Quote (TheAngel @ 2 Jun 2012 14:20)
Arbeje B)
Smukt sted, så det okay :p


Sverige FTW! Hvis man bor henaf Malmø er det luksus. 1 time fra København anyway, + masser af blondiner, samt billigere bolig/biler ^^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 2 2012 08:34am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 2 2012 02:28pm)
Sverige FTW! Hvis man bor henaf Malmø er det luksus. 1 time fra København anyway, + masser af blondiner, samt billigere bolig/biler ^^


Længere oppe du :p
Du skal op til Ed
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 2 2012 09:21am
Quote (TheAngel @ 2 Jun 2012 16:34)
Længere oppe du :p
Du skal op til Ed


Narh, jeg kan bedre lide Malmø. Måske fordi det er det eneste sted jeg reelt har været i Sverige ^_^
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll