☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Aww Yea, Nu Det Sgu Min Tur B) > Til At Lave Et Topic :p
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 419
Replies: 17
Track Topic
sunden
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold
:
356.25
Trader:
Trusted
#11
Jun 1 2012 06:37am
nice nok =) skal også have, burde være lige ved at kunne få her
Kakaomanden
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold
:
11,335.00
#12
Jun 2 2012 03:52am
Quote (TheAngel @ May 31 2012 02:01pm)
Waoo (tre-for)
Jeg køre på et tilbud de havde for noget tid siden, så 199 for 6 måneder
Og derefter koster det 500kr, eller sådan noget, right?
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#13
Jun 2 2012 04:12am
Quote (Kakaomanden @ Jun 2 2012 11:52am)
Og derefter koster det 500kr, eller sådan noget, right?
Det sgu ligemeget, for til den tid er jeg flyttet til sverige og betaler 150kr for en 100/100
Kakaomanden
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold
:
11,335.00
#14
Jun 2 2012 04:58am
Quote (TheAngel @ Jun 2 2012 12:12pm)
Det sgu ligemeget, for til den tid er jeg flyttet til sverige og betaler 150kr for en 100/100
.... til Sverige?
Fy for pokker!
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#15
Jun 2 2012 06:20am
Quote (Kakaomanden @ Jun 2 2012 12:58pm)
.... til Sverige?
Fy for pokker!
Arbeje
Smukt sted, så det okay
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#16
Jun 2 2012 06:28am
Quote (TheAngel @ 2 Jun 2012 14:20)
Arbeje
Smukt sted, så det okay
Sverige FTW! Hvis man bor henaf Malmø er det luksus. 1 time fra København anyway, + masser af blondiner, samt billigere bolig/biler ^^
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#17
Jun 2 2012 08:34am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 2 2012 02:28pm)
Sverige FTW! Hvis man bor henaf Malmø er det luksus. 1 time fra København anyway, + masser af blondiner, samt billigere bolig/biler ^^
Længere oppe du
Du skal op til Ed
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#18
Jun 2 2012 09:21am
Quote (TheAngel @ 2 Jun 2012 16:34)
Længere oppe du
Du skal op til Ed
Narh, jeg kan bedre lide Malmø. Måske fordi det er det eneste sted jeg reelt har været i Sverige
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact