d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dr Licens
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 30 2012 11:43am
altså det med ikke at betale virker kun et styekke tid, efter 5 år uden at ha betalt licent begynte skat at tilbage holde % af min løn til at betale restgæld ved licens
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 30 2012 12:01pm
Quote (Molle_fkk @ 30 May 2012 19:21)
Folk der ønsker at få mere ud af fjernsynet end hjernedød underholdning.


Som fx x-faktor og lignende lort? :rolleyes:
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 30 2012 12:06pm
Quote (Grandebedte @ May 30 2012 08:01pm)
Som fx x-faktor og lignende lort? :rolleyes:


Præcis :P

Mente nu mere nogle af de ting DR2 sender.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 30 2012 12:44pm
Quote (Slave @ May 30 2012 01:13pm)
altså det med ikke at betale virker kun et styekke tid, efter 5 år uden at ha betalt licent begynte skat at tilbage holde % af min løn til at betale restgæld ved licens


Jeg har ikke betalt licens i godt og vel 7 år, Min egen moder har ikke betalt i knapt 15 år og ingen af os har nogensinde fået tilbageholdt vores skat på grund af licens, Jeg har fået besøg og blevet ringet op og alle gangende siger jeg bare send et girokort, og det får jeg så og laver til en mixerbakke..
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 30 2012 12:53pm
Quote (MrLennon @ 30 May 2012 19:44)
Jeg har ikke betalt licens i godt og vel 7 år, Min egen moder har ikke betalt i knapt 15 år og ingen af os har nogensinde fået tilbageholdt vores skat på grund af licens, Jeg har fået besøg og blevet ringet op og alle gangende siger jeg bare send et girokort, og det får jeg så og laver til en mixerbakke..


:rofl:
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 30 2012 01:18pm
Quote (MrLennon @ 30 May 2012 19:44)
Jeg har ikke betalt licens i godt og vel 7 år, Min egen moder har ikke betalt i knapt 15 år og ingen af os har nogensinde fået tilbageholdt vores skat på grund af licens, Jeg har fået besøg og blevet ringet op og alle gangende siger jeg bare send et girokort, og det får jeg så og laver til en mixerbakke..



eftersom jeg er fattig, overvejer jeg det virkeligt..
er bare bange for om det vil få konsekvenser.. :lol:
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 30 2012 01:46pm
Quote (Molle_fkk @ 30 May 2012 19:06)
Præcis :P

Mente nu mere nogle af de ting DR2 sender.



Dr 2 for the win! Du har helt ret.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 30 2012 02:42pm
Quote (Whyred @ May 30 2012 09:46pm)
Dr 2 for the win! Du har helt ret.


Dr K --> Dr 2
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 30 2012 02:53pm
Quote (exiter_dk @ 30 May 2012 22:42)
Dr K --> Dr 2


Dr K implies Dr 2? :huh:
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 30 2012 03:13pm
Quote (Grandebedte @ 30 May 2012 21:53)
Dr K implies Dr 2? :huh:


Quote (Grandebedte @ 30 May 2012 21:53)
Dr K implies Dr 2? :huh:



Der er faktisk en DR K, som sender old gamle tv udsendelser ingen gider se.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll