Quote (MrLennon @ 30 May 2012 19:44)
Jeg har ikke betalt licens i godt og vel 7 år, Min egen moder har ikke betalt i knapt 15 år og ingen af os har nogensinde fået tilbageholdt vores skat på grund af licens, Jeg har fået besøg og blevet ringet op og alle gangende siger jeg bare send et girokort, og det får jeg så og laver til en mixerbakke..
eftersom jeg er fattig, overvejer jeg det virkeligt..
er bare bange for om det vil få konsekvenser..