d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 Beta > 8-12 Juni
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 8 2012 09:42am
Så er det i aften, hvem skal med til noget PvP? (;
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 8 2012 09:50am
Quote (LazyDazy @ Jun 8 2012 03:42pm)
Så er det i aften, hvem skal med til noget PvP? (;


var så klar hvis jeg havde adgang..
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 8 2012 10:29am
Quote (Bjerre @ 8 Jun 2012 16:50)
var så klar hvis jeg havde adgang..



pre-purchase spiillet ;)
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 8 2012 12:03pm
Quote (LazyDazy @ Jun 8 2012 04:29pm)
pre-purchase spiillet ;)


så gi mig 400 kr.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 8 2012 03:29pm
overvejer virkelig at pre-purchase... skal man så købe deluxe?
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 8 2012 04:03pm
Quote
jeg overvejer at starte.

hvis jeg skulle starte ville jeg nok spille Thief - eftersom jeg spillede meget rogue i WoW lol

hvordan fungere det? er der 2 hold ? hva med servers etc?

hvilken race ville fungere bedst som thief er der noget med det? :)


Jeg spiller Theif ^^

Men ja, structured PvP er 1v1, WvW er 1v1v1 hvor 3 severe er mod hinanden på engang.

Alle races er lige gode, til hvilken som helst class. Det er ikke som i WoW :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 8 2012 04:31pm
Det kunne være :)
Er D2jsp forum gold brugbart?
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 8 2012 04:49pm
ja det er det :)
der er masser af ting i spillet du kan købe!

i kan nå at prepurchase endnu og spille i morgen og overmorgen :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 8 2012 09:19pm
Har kigget lidt på youtube. Og det ser satme lovende ud. Dog har jeg ikke penge lige nu ;(
Håber på det senere så.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 9 2012 03:14am
Quote (LazyDazy @ Jun 8 2012 11:03pm)
Jeg spiller Theif ^^

Men ja, structured PvP er 1v1, WvW er 1v1v1 hvor 3 severe er mod hinanden på engang.

Alle races er lige gode, til hvilken som helst class. Det er ikke som i WoW :)


okay :D

bør man købe deluxe eller bare alm version?


/e

så har jeg købt det - Deluxe versionen :D
håber sku det bliver sjovt !

This post was edited by eLmasten on Jun 9 2012 03:21am
Go Back To Dansk Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll