Quote (TheAngel @ May 28 2012 11:37pm)
Det da okay at spørge, så lære han det jo?
Må sgu ærligt erkende at det sidste spørgsmål han havde, der var jeg sgu i tvivl O.o
Har aldrig set sådan en fletning der er der.
Men mit gæt var så også
Ja
Nej
Nej
Men tvivlen var der
Skiltet betyder at der vil kunne komme modkørende..
Og derfor er ensretningen stoppet.. Det er bare det de gør opmærksom på..
I det første billed vil alle svar teknisk set alle være korrekte, da det ikke er en ulovlig overhæling, at overhæle højre om, hvis man følger trafikken..
Så hvis du kører 80 og det det er lovligt at køre 80 og den til venstre kun kører 70, så følger du bare trafikken og din bane..
Det er jo sådan det også gælder med kø eller når man starter ved et lyskryds..