d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Motorcykel. > Hjælp :d
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 27 2012 02:52pm
Quote (bettelap @ May 27 2012 10:51pm)
det ved jeg godt, vil skam ikk købe skrammel, bruger de penge som skal til. og det er flere tusinde sagde min søster eks. :)
så, det er der styr over ^^


Well, der er udstyr for et par tusind, og så er der det udstyr som er xx tusind ^^

This post was edited by TheAngel on May 27 2012 02:52pm
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 27 2012 02:55pm
Quote (TheAngel @ May 27 2012 09:52pm)
Well, der er udstyr for et par tusind, og så er der det udstyr som er xx tusind ^^


ye ^_^
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
May 28 2012 12:04am
Quote (TheAngel @ May 27 2012 09:43pm)
Du kan også dø af at trykke den af i en bil, dårlig argument, men okay.

e/ og det faktisk bedst at han sætter sig bag styret på en motorcykel lige efter han har taget kørekortet og ikke venter et par år!
Det er nemlig det som er farligt.
Når han har taget det, så har han erfaring under træningen, hvis han venter 2 år, så har han NADA nylig erfaring.



Billister skal nok se dig på en MC, lidt sværere ja, men det også derfor at man inden man sætter sig op på sådan en gør sig bevist om sådanne ting og sørger for at få udstyr som er godkendt til mc!
Det er vigtigt ikke at have en billig pung når det kommer til motorcykel tøj/hjelm.


Jeg tror du skal læse det jeg har skrevet igennem en gang til.

Kan man virkelig dø i en bil? Det var jeg ikke klar over. Pointen var skam bare at man er nød til at være mere opmærksom på en MC iforhold til en bil, der skal så utrolig lidt til på en MC, en lille sten på vejen kan være blive din død.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 28 2012 02:04am
Quote (TheAngel @ 27 May 2012 22:52)
Well, der er udstyr for et par tusind, og så er der det udstyr som er xx tusind ^^


bare tøj til mc kan hurtigt koste over 10k
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 28 2012 05:01am
Quote (IAcid @ 28 May 2012 10:04)
bare tøj til mc kan hurtigt koste over 10k


Korrekt, vil anbefale man køber i Tyskland igennem internettet. Virkelige mange penge at spare.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 28 2012 12:38pm
Hvis du bor i byen, så er det altså det her der rykker og ikke en mc. Bor du på "landet", dvs uden for kbh, så flyt ;)
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
May 29 2012 10:19am
Quote (LOLouis @ May 28 2012 07:38pm)
Hvis du bor i byen, så er det altså det her der rykker og ikke en mc. Bor du på "landet", dvs uden for kbh, så flyt ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Iq9goZjBOy0


What a troll xD but I like it B)
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 31 2012 01:22pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 28 2012 12:01pm)
Korrekt, vil anbefale man køber i Tyskland igennem internettet. Virkelige mange penge at spare.


skal man så ikk betale skat eller sådan noget når det runder DK? :D
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 31 2012 01:37pm
Quote (bettelap @ 31 May 2012 21:22)
skal man så ikk betale skat eller sådan noget når det runder DK? :D


Nej, Tyskland ligger i EU.
Member
Posts: 5,362
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
May 31 2012 06:40pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 31 2012 09:37pm)
Nej, Tyskland ligger i EU.


+1 det er kun uden for EU det gælder
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll