d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Audi Tt
Prev12347Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,368
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
May 26 2012 09:58am
Quote (waw @ May 26 2012 05:29pm)
Du har jo ikke engang råd til Audis "junior model"

So whats the point


Quote (Historyx @ May 26 2012 05:09pm)
Er du retard eller bare under 18?
Du aner tydeligvis ikke hvor meget en TT koster
Men hvem gider have Audis junior model anyways


Det samme gælder for dig
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 26 2012 10:25am
Quote (Historyx @ 26 May 2012 16:58)
Det samme gælder for dig


Jeg vil da heller ikke have 10millioner når det er ingenting hvis du sammenligner det med 100millioner

.....

KLAPHAT
Member
Posts: 5,368
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
May 26 2012 10:31am
Quote (waw @ May 26 2012 06:25pm)
Jeg vil da heller ikke have 10millioner når det er ingenting hvis du sammenligner det med 100millioner

.....

KLAPHAT


Du er jo idiot en TT kan købes for 500k fra ny det er ved at blive meget normalt at give 500k for en ny bil hvis den også skal være bare lidt fed

This post was edited by Historyx on May 26 2012 10:31am
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 26 2012 10:34am
Quote (Historyx @ 26 May 2012 17:31)
Du er jo idiot en TT kan købes for 500k fra ny det er ved at blive meget normalt at give 500k for en ny bil hvis den også skal være bare lidt fed


Om den så kun koster 200k, har du stadig ikke råd til den.

Hvad er det du ikke forstår :lol:
Member
Posts: 5,368
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
May 26 2012 10:40am
Quote (waw @ May 26 2012 06:34pm)
Om den så kun koster 200k, har du stadig ikke råd til den.

Hvad er det du ikke forstår :lol:


For du arbejder i min bank siden du ved hvor meget jeg har stående på min konto?
Kan oplyse dig om at 200k kan jeg lige være med men så må den heller ikke koste mere :)
Du kunne jo oplyse mig om hvad TT står for ellers skrid ud af mit topic nar
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 26 2012 10:44am
Quote (waw @ May 26 2012 05:25pm)
Jeg vil da heller ikke have 10millioner når det er ingenting hvis du sammenligner det med 100millioner

.....

KLAPHAT


Quote (waw @ May 26 2012 05:34pm)
Om den så kun koster 200k, har du stadig ikke råd til den.

Hvad er det du ikke forstår :lol:


Quote (Historyx @ May 26 2012 05:40pm)
For du arbejder i min bank siden du ved hvor meget jeg har stående på min konto?
Kan oplyse dig om at 200k kan jeg lige være med men så må den heller ikke koste mere :)
Du kunne jo oplyse mig om hvad TT står for ellers skrid ud af mit topic nar


Vil sige det er en meget offensiv tone der er blevet lagt i denne topic.

Kan vi lige få kammertonen, og derudover lidt respekt for ens medmennesker? træt af folk der ikke kan tale ordenligt.

Tak på forhånd.

~Xuro.
Member
Posts: 5,368
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
May 26 2012 10:47am
Quote (xuro @ May 26 2012 06:44pm)
Vil sige det er en meget offensiv tone der er blevet lagt i denne topic.

Kan vi lige få kammertonen, og derudover lidt respekt for ens medmennesker? træt af folk der ikke kan tale ordenligt.

Tak på forhånd.

~Xuro.


Kom på aim din troll
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 26 2012 10:48am
Quote (Historyx @ May 26 2012 05:47pm)
Kom på aim din troll


Er på aim

Sidder og aimer dig.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 26 2012 04:06pm
Quote (Historyx @ 26 May 2012 17:09)
Er du retard eller bare under 18?
Du aner tydeligvis ikke hvor meget en TT koster
Men hvem gider have Audis junior model anyways


Ok spurgt?

Quote (Historyx @ 26 May 2012 18:31)
Du er jo idiot en TT kan købes for 500k fra ny det er ved at blive meget normalt at give 500k for en ny bil hvis den også skal være bare lidt fed


Ok spurgt?

Quote (Historyx @ 26 May 2012 18:40)
For du arbejder i min bank siden du ved hvor meget jeg har stående på min konto?
Kan oplyse dig om at 200k kan jeg lige være med men så må den heller ikke koste mere :)
Du kunne jo oplyse mig om hvad TT står for ellers skrid ud af mit topic nar


Igen har vi spurgt dig?
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 26 2012 04:33pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 27 May 2012 00:06)
Ok spurgt?



Ok spurgt?



Igen har vi spurgt dig?


Quote (SIT_nTakeNotes @ 27 May 2012 00:06)
Skal vi gør det samme med vores IQ? Så vil jeg også være overlegen, ligesom du er med postes.


kom nu ud af 4 klasse

Go Back To Dansk Topic List
Prev12347Next
Closed New Topic New Poll