d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Er Den Værd At Købe?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 24 2012 04:36pm
Quote (Headshot @ May 24 2012 11:35pm)
bare send den til peter freuchensvej 19 1tv, så er det fint :)


hahahaha :-D

problemet er jeg syntes skærmen er lidt lille :[

Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 24 2012 04:43pm
Nej...

e/
Jeg må vel hellere give en grund?
Da jeg gætter du køber den her som en gamer computer, så kan jeg da fortælle dig at du skal forvente maskinen bliver ekstremt varm og kan risikere at gå ud..
Min halvbror købte en til 11k, den skal han aktivere ekstra blæsere og gaming mode knapper og alt muligt shit på, for at kan køre bf3 alene..

Køb dig en stationær til fx 13-14k og en bærbar til surf vs 3-4k MAX.
At give mere for en bærbar er dumt og uklogt når vi snakker de der prisklasser.

This post was edited by TheAngel on May 24 2012 04:59pm
Member
Posts: 37,606
Joined: Dec 21 2008
Gold: 25,947.19
May 24 2012 04:54pm
Quote (TheAngel @ May 24 2012 10:43pm)
Nej...

e/
Jeg må vel hellere give en grund?
Da jeg gætter du køber den her som en gamer computer, så kan jeg da fortælle dig at du skal forvente maskinen bliver ekstremt varm og kan risikere at gå ud..
Min halvbror købte en til 11k, den skal han aktivere ekstra blæsere og gaming mode knapper og alt muligt shit på, for at kan køre  bf3 alene..

Køb dig en stationær til fx 13-14k og en bærbar til surc vs 3-4k MAX.
At give mere for en bærbar er dumt og uklogt når vi snakker de der prisklasser.


True, har en ThinkPad Lenovo til lidt under de 10k, og den kan sku ikke engang trække cs 1,6 :D
men okay, det er jo også en ThinkPad vi snakker om
Member
Posts: 13,901
Joined: Oct 3 2006
Gold: 640.00
May 24 2012 06:34pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 24 2012 06:51pm
Quote (Geeky @ May 25 2012 02:34am)


Nej....
Nej nej nej nej nej nej nej.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 25 2012 01:18am
Quote (TheAngel @ 25 May 2012 00:43)
Nej...

e/
Jeg må vel hellere give en grund?
Da jeg gætter du køber den her som en gamer computer, så kan jeg da fortælle dig at du skal forvente maskinen bliver ekstremt varm og kan risikere at gå ud..
Min halvbror købte en til 11k, den skal han aktivere ekstra blæsere og gaming mode knapper og alt muligt shit på, for at kan køre  bf3 alene..

Køb dig en stationær til fx 13-14k og en bærbar til surf vs 3-4k MAX.
At give mere for en bærbar er dumt og uklogt når vi snakker de der prisklasser.


Enig i de fleste af dine udsagn. Dog tror jeg ikke den går ud, eftersom det er en Asus. De har nogle af verdens bedste laptopskølere. Desuden er den ikke så vild igen.

Og til dem som synes at 16 Gb er vildt, FYI er det totalt unødvendigt med mindre man laver hardcore billedredigering, og det gør man ikke på den der.

Også er OP forhåbentligt klogere end at købe den fra Leasy!


Du er bedre tjent ved at spørge på et hardwareforum. De fleste her aner ikke hvad de snakker om.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 25 2012 01:38am
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
May 25 2012 01:29am
Quote (TheAngel @ May 24 2012 11:43pm)
Nej...

e/
Jeg må vel hellere give en grund?
Da jeg gætter du køber den her som en gamer computer, så kan jeg da fortælle dig at du skal forvente maskinen bliver ekstremt varm og kan risikere at gå ud..
Min halvbror købte en til 11k, den skal han aktivere ekstra blæsere og gaming mode knapper og alt muligt shit på, for at kan køre  bf3 alene..

Køb dig en stationær til fx 13-14k og en bærbar til surf vs 3-4k MAX.
At give mere for en bærbar er dumt og uklogt når vi snakker de der prisklasser.


Min bærbar, har også forskellige indstillinger, for ydelse.. Det er for at man kan spare på batteriet, når man sidder uden lader..
Skal dog ikke selv aktivere ekstra blæsere, skal bare trykke 'FN' og mellemrum, så går den i high performence og aktivere grafikkortet og blæseren på max ydelse..
Hvis jeg glemmer at slå det til, så efter 5 minutter inde i noget, hvor den kræver max ydelse, så spørger den om man vil slå det til..
Det er også en Asus..

Jeg vil stadig anbefale dig at købe en compter som denne

Quote (JelleDK @ May 24 2012 11:42pm)


Det er meget bedre, hvis du køber en bærbar, gennem en hardwareside, end Leasy.. Fordi Leasy tager ca 10% ekstra, hvis ikke mere for computere af samme kvalitet på andre sidder..
Desuden så betaler du ihvertfald 2-3000 bare fordi det er en 'Lampoghini'.. Det er mærket intet andet, ligesom AlienWare også koster mere, end hvis du køber et andet mærke med samme spects..

This post was edited by JelleDK on May 25 2012 01:32am
Member
Posts: 3,341
Joined: Mar 25 2009
Gold: 0.00
May 25 2012 01:32am
Quote (Headshot @ 25 May 2012 00:27)
16gb ram :drool:


Mængden af RAM er da totalt ligegyldig.
Prisen taget i betragtning får du et ALT for ringe grafikkort og processor.
Du kan få en bedre Stationær for 7000 kroner - alt du vil mangle er mobiliteten.

Ikke 16.000 Værd imo.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 25 2012 01:39am
Quote (Lamaole @ 25 May 2012 09:32)
Mængden af RAM er da totalt ligegyldig.
Prisen taget i betragtning får du et ALT for ringe grafikkort og processor.
Du kan få en bedre Stationær for 7000 kroner - alt du vil mangle er mobiliteten.

Ikke 16.000 Værd imo.


Ah, den er ikke ligegyldig. Der er trods forskel på 2 Gb, og 4 Gb :) Den er dog "ligegyldig", når vi snakker så mange Gb. Og er enig, den er OVERHOVED ikke 16.000 kroner værd.


Quote (JelleDK @ 25 May 2012 09:29)
Det er mærket intet andet, ligesom AlienWare også koster mere, end hvis du køber et andet mærke med samme spects..


Du kender vist ikke fordelene ved en AlienWare... Om det værd at overbetale, er op til den enkelte. Lidt ligesom Apple. Man får hvad man betaler for.


This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 25 2012 01:42am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll