Quote (TheAngel @ May 24 2012 11:43pm)
Nej...
e/
Jeg må vel hellere give en grund?
Da jeg gætter du køber den her som en gamer computer, så kan jeg da fortælle dig at du skal forvente maskinen bliver ekstremt varm og kan risikere at gå ud..
Min halvbror købte en til 11k, den skal han aktivere ekstra blæsere og gaming mode knapper og alt muligt shit på, for at kan køre bf3 alene..
Køb dig en stationær til fx 13-14k og en bærbar til surf vs 3-4k MAX.
At give mere for en bærbar er dumt og uklogt når vi snakker de der prisklasser.
Min bærbar, har også forskellige indstillinger, for ydelse.. Det er for at man kan spare på batteriet, når man sidder uden lader..
Skal dog ikke selv aktivere ekstra blæsere, skal bare trykke 'FN' og mellemrum, så går den i high performence og aktivere grafikkortet og blæseren på max ydelse..
Hvis jeg glemmer at slå det til, så efter 5 minutter inde i noget, hvor den kræver max ydelse, så spørger den om man vil slå det til..
Det er også en Asus..
Jeg vil stadig anbefale dig at købe en compter som denne
Quote (JelleDK @ May 24 2012 11:42pm)
Det er meget bedre, hvis du køber en bærbar, gennem en hardwareside, end Leasy.. Fordi Leasy tager ca 10% ekstra, hvis ikke mere for computere af samme kvalitet på andre sidder..
Desuden så betaler du ihvertfald 2-3000 bare fordi det er en 'Lampoghini'.. Det er mærket intet andet, ligesom AlienWare også koster mere, end hvis du køber et andet mærke med samme spects..
This post was edited by JelleDK on May 25 2012 01:32am