d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Leder Efter En Lampe
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 24 2012 03:39pm
Quote (Headshot @ May 24 2012 10:38pm)
ikke forsjov nogen personer skal gå om i 1.g


Nej Fandme nej.

Men så har vi også dem som dropper ud af 2.g for at arbejde.

De burde virkelig bare dø.

Det er ligefør man kan følge Hitlers tankegang nogle gange.
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
May 24 2012 03:40pm
Quote (xuro @ 24 May 2012 23:39)
Nej Fandme  nej.

Men så har vi også dem som dropper ud af 2.g for at arbejde.

De burde virkelig bare dø.

Det er ligefør man kan følge Hitlers tankegang nogle gange.


reported for at bagtale
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 24 2012 03:40pm
Quote (xuro @ May 24 2012 09:39pm)
Nej Fandme  nej.

Men så har vi også dem som dropper ud af 2.g for at arbejde.

De burde virkelig bare dø.

Det er ligefør man kan følge Hitlers tankegang nogle gange.


Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 24 2012 03:41pm
Quote (Rackcityhoe @ May 24 2012 10:40pm)
reported for at bagtale


Snakkede om staall

Fucking idiot.
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
May 24 2012 03:53pm
Quote (xuro @ 24 May 2012 23:41)
Snakkede om staall

Fucking idiot.


ik spil smart
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 24 2012 03:53pm
Quote (Rackcityhoe @ May 24 2012 10:53pm)
ik spil smart


Skal jeg nok selv styre, nar.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
May 25 2012 04:24am
Quote (xuro @ May 24 2012 10:53pm)
Skal jeg nok selv styre, nar.


Cool story bro, don't tell it again.. :rolleyes: Idiot :p
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 25 2012 06:35am
Quote (xuro @ May 24 2012 10:30pm)
Hvad fanden tror du selv fede svin?


Nice internet rage, bliv nu i niende klasse, og lad være med at rage jsp nerds

Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 25 2012 07:11am
Quote (Marquina @ May 25 2012 01:35pm)
Nice internet rage, bliv nu i niende klasse, og lad være med at rage jsp nerds


hahahah

Elsker at folk tager det så seriøst.

Fandme trist.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll