d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Til En Markedsundersøgelse > Om Energidrikke
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,371
Joined: Oct 18 2007
Gold: 246.11
May 24 2012 09:35am
Har lige afleveret en opgave om det samme emne

gætter på det er til Universitet xD
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 24 2012 09:48am
sådan der
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 24 2012 10:31am
Quote (Deeben @ 24 May 2012 17:35)
Har lige afleveret en opgave om det samme emne

gætter på det er til Universitet xD


Det er til en professions bachelor.
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 24 2012 10:41am
done. er ikke meget for energi drik men skal heller ikke kun være gode svar over hele linjen.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 24 2012 10:52am
Quote (Bjerre @ 24 May 2012 17:41)
done. er ikke meget for energi drik men skal heller ikke kun være gode svar over hele linjen.



De eneste gode svar der findes i sådan en undersøgelse er ærlige svar, så bare rolig.
Member
Posts: 9,519
Joined: May 2 2008
Gold: 0.00
Trader: Trusted
May 24 2012 03:14pm
Så er den udfyldt og afsendt, held og lykke!! :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll