Quote (SIT_nTakeNotes @ May 25 2012 09:22am)
IAcid virker pænt retarderet efter hvad jeg har set.
Du er ikke for skarp hva?
Quote (sunden @ May 26 2012 02:40pm)
piger? ser ingen.
udover Jonas

yes lækkert regnvejr lige nu!
slapper bare af. aner ikke om jeg skal noget denne sommer. nu må vi se ;p
Troede der kun var piger her på siden
This post was edited by Historyx on May 26 2012 07:13am