d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > _hva Så Drenge, Og Evt Piger!_ > Lækkert Sommer Vejr Var ;)?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 24 2012 02:39pm
Quote (xuro @ May 24 2012 10:29pm)
Gu det ej.


Quote (xuro @ May 24 2012 10:35pm)
Hold din fucking kæft


Nu ikke så gnaven.
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 24 2012 02:43pm
Quote (Molle_fkk @ May 24 2012 09:39pm)
Nu ikke så gnaven.


:) <3
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
May 25 2012 12:19am
Quote (xuro @ May 24 2012 10:43pm)
:) <3


ro på homie ingen grund til at rage på folk her inde :) de sku altid så flinke her inde ^_^
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 25 2012 01:22am
Quote (The_Sigan @ 25 May 2012 08:19)
ro på homie ingen grund til at rage på folk her inde :) de sku altid så flinke her inde ^_^


IAcid virker pænt retarderet efter hvad jeg har set.
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 25 2012 02:10am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 25 2012 08:22am)
IAcid virker pænt retarderet efter hvad jeg har set.


The art of trolling.

You don't know it
Member
Posts: 11,833
Joined: Dec 28 2007
Gold: 7.77
Trader: Trusted
May 25 2012 05:02am
Lige en opdate :D
Full-systemet er monteret, og cyklen er startet. Det er bre lækker lækkert!
Member
Posts: 17,219
Joined: Aug 22 2003
Gold: 0.00
May 26 2012 04:31am
Kender jeg ikke noget til, har tilbragt de sidste 10 dage med at køre rundt i jylland for mit arbejde :(
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
May 26 2012 04:36am
Quote (Mendeta @ 26 May 2012 12:31)
Kender jeg ikke noget til, har tilbragt de sidste 10 dage med at køre rundt i jylland for mit arbejde  :(
Hvad arbejder du med? :)

Quote (Zamm @ 25 May 2012 13:02)
Lige en opdate :D
Full-systemet er monteret, og cyklen er startet. Det er bre lækker lækkert!
Hvad er det der MC ting du skal gøre dig klar til? :D
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
May 26 2012 06:40am
piger? ser ingen.
udover Jonas :rofl:


yes lækkert regnvejr lige nu!

slapper bare af. aner ikke om jeg skal noget denne sommer. nu må vi se ;p

This post was edited by sunden on May 26 2012 06:42am
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
May 26 2012 07:11am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 25 2012 09:22am)
IAcid virker pænt retarderet efter hvad jeg har set.


Du er ikke for skarp hva?


Quote (sunden @ May 26 2012 02:40pm)
piger? ser ingen.
udover Jonas :rofl:


yes lækkert regnvejr lige nu!

slapper bare af. aner ikke om jeg skal noget denne sommer. nu må vi se ;p


Troede der kun var piger her på siden

This post was edited by Historyx on May 26 2012 07:13am
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll