Quote (Grandebedte @ May 23 2012 05:02pm)
Grats med mat, men spansk og dansk... huhu, hyg dig!
Selv bliver jeg sikkert revet i nummeren i min eksamen i Regulariteter og Automater, så det er jo det.

Ihh tak

Arh, spansk skal nok gå, det handler mest om hvorvidt jeg kan tale det. Selvfølgelig skal man snakke om en tekst eller lignende, men slet ikke på samme forskruede niveau som i dansk.
Regulariteter og Automater? Hvad læser du?
Quote (Sunshines @ May 23 2012 05:06pm)
Nu er det jo ikke fordi matematik er den største guldklump af få på krogen

Jo for dælen. Der er lidt meget læsning involveret, men det er et fag jeg godt kan lide og har en udmærket forståelse for, så det er fint nok.
This post was edited by Molle_fkk on May 23 2012 09:09am