d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Eksamener
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 23 2012 09:02am
Grats med mat, men spansk og dansk... huhu, hyg dig!

Selv bliver jeg sikkert revet i nummeren i min eksamen i Regulariteter og Automater, så det er jo det. :wacko:
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 23 2012 09:06am
Quote (Grandebedte @ May 23 2012 04:02pm)
Grats med mat, men spansk og dansk... huhu, hyg dig!

Selv bliver jeg sikkert revet i nummeren i min eksamen i Regulariteter og Automater, så det er jo det. :wacko:


Nu er det jo ikke fordi matematik er den største guldklump af få på krogen B)
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 23 2012 09:08am
Quote (Grandebedte @ May 23 2012 05:02pm)
Grats med mat, men spansk og dansk... huhu, hyg dig!

Selv bliver jeg sikkert revet i nummeren i min eksamen i Regulariteter og Automater, så det er jo det. :wacko:


Ihh tak :P Arh, spansk skal nok gå, det handler mest om hvorvidt jeg kan tale det. Selvfølgelig skal man snakke om en tekst eller lignende, men slet ikke på samme forskruede niveau som i dansk.

Regulariteter og Automater? Hvad læser du?

Quote (Sunshines @ May 23 2012 05:06pm)
Nu er det jo ikke fordi matematik er den største guldklump af få på krogen  B)


Jo for dælen. Der er lidt meget læsning involveret, men det er et fag jeg godt kan lide og har en udmærket forståelse for, så det er fint nok.

This post was edited by Molle_fkk on May 23 2012 09:09am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 23 2012 09:46am
Quote (Sunshines @ 23 May 2012 17:06)
Nu er det jo ikke fordi matematik er den største guldklump af få på krogen  B)


Er du tosset? Det bliver ikke meget bedre.

Quote (Molle_fkk @ 23 May 2012 17:08)
Ihh tak :P Arh, spansk skal nok gå, det handler mest om hvorvidt jeg kan tale det. Selvfølgelig skal man snakke om en tekst eller lignende, men slet ikke på samme forskruede niveau som i dansk.

Regulariteter og Automater? Hvad læser du?



Jo for dælen. Der er lidt meget læsning involveret, men det er et fag jeg godt kan lide og har en udmærket forståelse for, så det er fint nok.


Tjo, det lyder bare lige så nederen, som jeg forestiller mig at dansk havde været. :p
Læser datalogi.

This post was edited by Grandebedte on May 23 2012 09:46am
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 23 2012 11:03am
Quote (Grandebedte @ May 23 2012 05:46pm)
Er du tosset? Det bliver ikke meget bedre.



Tjo, det lyder bare lige så nederen, som jeg forestiller mig at dansk havde været. :p
Læser datalogi.


Tjae, det er ikke fordi det er vildt spændende, men det er ikke lige så slemt som dansk.

Awesome, det er faktisk noget jeg virkelig har overvejet at læse :P Er det anbefalelsesværdigt?
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 23 2012 12:18pm
skriflig mat her og mundtlig Naturgeo
det er semi lars krimi
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 23 2012 12:22pm
Quote (Molle_fkk @ 23 May 2012 19:03)
Tjae, det er ikke fordi det er vildt spændende, men det er ikke lige så slemt som dansk.

Awesome, det er faktisk noget jeg virkelig har overvejet at læse :P Er det anbefalelsesværdigt?


Kan helt sikkert anbefale det, hvis du nu ligesom mig er interesseret i matematik og it, og gerne vil have et job når du er færdig. :p

Men ja, det er sygt nørdet og der er ingen tøser, så det skal man selvfølgelig også være obs på.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 23 2012 12:29pm
Quote (Grandebedte @ May 23 2012 08:22pm)
Kan helt sikkert anbefale det, hvis du nu ligesom mig er interesseret i matematik og it, og gerne vil have et job når du er færdig. :p

Men ja, det er sygt nørdet og der er ingen tøser, så det skal man selvfølgelig også være obs på.


Er ganske glad for både matematik, IT og noget at lave, så det lyder jo godt.

Oh well, kvindfolk er alligevel spild af tid foreveralone.jpg.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 23 2012 03:04pm
Billedkunst <3
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold: 435.56
May 26 2012 11:04am
Skriftlig: Engelsk, Matematik
Mundtlig: Samfundsfag, Engelsk.

Man kan godt sige at jeg har fået sommerferie.

This post was edited by VoteForPedro on May 26 2012 11:05am
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll